Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازبیرجند؛حضور در گلزار شهدای بیرجند و ادای احترام به شهدا ،حضور در جمع مردم در جشن بزرگ مبعث در هیئت ابوالفضلی بیرجند (مصلی ) ، دیدار با نماینده ولی فقیه یا بازدید از چند خانواده محروم از برنامه های اعلام شده از طرف ستاد انتخاباتی این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیرجند خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در همایش «در کوی دوست» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دختران دانش آموز استان گلستان در گرگان گفت: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در صدد تنبیه رژیم صهیونیستی بوده است و با انجام عملیات وعده صادق این امر مهم محقق شده است.

او افزود: در شرایط کنونی و بدنبال انجام این عملیات غرور آفرین، تحولات مهمی در شرف وقوع و انجام این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در نتیجه تلاش‌های فرزندان این سرزمین در صنایع نظامی و عرصه‌های دیگر در زمره قدرت‌های برتر آسیا قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران است و خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت را برای اتحاد ملت‌ها داده است.

دیگر خبرها

  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • سفر رئیس جمهور به سریلانکا به روایت تصویر
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی به دلیل حضور رئیسی
  • ورود رئیس جمهور به اسلام آباد