Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@06:26:27 GMT

کندی و اختلال در شبکه اینترنت شهرستان نیر

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۵۵۵۴۲

کندی و اختلال در شبکه اینترنت شهرستان نیر

قطعی های اینترنت و سرعت پایین آن در برخی ساعات موجبات ناراحتی و ابراز گلایه مندی بسیاری از کاربران رایانه را در شهرستان نیر فراهم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، قطعی‌ها و کندی سرعت اینترنت پرسرعت مخابرات شهرستان نیر در برخی ساعات باعث شده است که بسیاری از کاربران از این وضعیت ناراضی باشند و خواستار رسیدگی به این مشکل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر قطعی‌های لحظه ای، سرعت اینترنت نیز دچار نوسان بسیاری بوده و کاهش سرعت باعث شده تا بسیاری از کاربران نتوانند از پایگاه‌های اینترنتی مورد نظر خود استفاده کنند.

با پیشرفت علوم مختلف به ویژه در بخش فناوری اطلاعات، زندگی کاری و روزمره شهروندان ارتباط بسیار زیادی با اینترنت پیدا کرده و باید تلاش شود تا ضمن فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای توسعه ابزار فناوری امکان استفاده از آن برای تمامی افراد و در تمامی نقاط کشور فراهم شود.

یکی از کاربران اینترنت در نیر نیز با انتقاد از وضعیت اینترنت در شهر، اظهار داشت: ما اینترنت را با سرعت ثابت خریداری کرده ایم ولی متاسفانه سرعت باز کردن سایت و یا دانلود کردن فایلها بسیار پائین است و شاهد نوسانات بسیاری در آن هستیم.

وی ادامه داد: سرعت اینترنت خطوط باید ثابت باشد و با توجه به پهنای باند ثابت این نوع سرویس باید شاهد ثبات بیشتری در سرعت اینترنت باشیم ولی متاسفانه در طول روز بارها و بارها شاهد کم و زیاد شدن سرعت اینترنت هستیم.

باید گفت آمار رو به گسترش شمار کاربران اینترنتی در کشور بیانگر اهمیت و توجه اقشار مختلف مردم به این وسیله ارتباطی است که مسئولان باید با درک اهمیت این موضوع زیرساخت های لازم را برای دسترسی آسان و پرکیفیت کابران فراهم کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عیسی زارع پور، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌های امسال تلاش برای منظومه سازی است تا بتوانیم ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی متعددی را به شکل منظومه در فضای کشور داشته باشیم.

وی در ادامه از جمله کار‌های مشترک وزارت ارتباطات و دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته را هوشمندسازی خدمات دانست و افزود: پارسال پنجره واحد خدمات دانشگاه‌ها فعال شد که ۲۶۰ دانشگاه به آن متصل شدند و این کار در ارزیابی اتحادیه جهانی مخابرات منتخب شد که مایه افتخار است.

زارع پور با اشاره به اینکه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در سال قبل نیز مورد قدردانی قرار گرفته بود، افزود: امسال مسیر هوشمندسازی خدمات دولت را دنبال می‌کنیم و سال گذشته ۷۰ درصد خدمات دولت به صورت الکترونیکی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارایه شد که ۱۲ درصد از آن بصورت هوشمند درآمد و تلاش می‌کنیم امسال این میزان به ۳۰ درصد برسد.

وزیر ارتباطات در مورد تعهد اپراتور‌های ارتباطی برای افزایش کیفیت اینترنت خاطرنشان کرد: شاخص‌هایی را برای افزایش سرعت اینترنتِ اپراتور‌ها مشخص کرده‌ایم که براساس آن شاخص‌ها، اپراتور‌ها باید سرعت اینترنت را افزایش دهند و به اهداف مشخص‌شده برسند.

وی با بیان اینکه روز گذشته نتایجی از مراجع جهانی منتشر شد که نشان می‌داد نسبت به سه ماه قبل حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد سرعت اینترنت کشور افزایش پیدا کرده است، افزود: این روند ادامه دارد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته ان شاءالله امسال نسبت به سال قبل سرعت اینترنت همراه تا ۵۰ درصد ارتقا خواهد یافت.

آقای زارع پور اظهار کرد: پیش خوانی طراحی شده که مردم بتوانند به‌صورت شفاف گزارش‌های ماهانه میانگین سرعت اینترنت را دریافت کنند.

در ادامه وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه تولید گوشی با وزارت صمت است، گفت: برای تولید گوشی ایرانی یک برنامه‌ای را با همکارانمان در وزارت صمت دنبال می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • ‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت
  • (ویدئو) وعده تازه وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • افزایش بی سابقه سرعت اینترنت تا پایان سال
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
  • ایران چگونه حملات سایبری DDoS را دفع می‌کند؟