Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، محمود صفری در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: انجمن های علمی، ادبی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با اهدافی چون تعمیم و تعمیق روابط علمی و پژوهشی اعضاء، ایجاد ارتباط مستمر و متقابل بین دانشگاه، دانشجویان و اعضای انجمن به منظور رفع نیاز های علمی و تخصصی دانشجویان و آشنایی مستمر و بیشتر با مسائل موضوع انجمن تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین تلاش در جهت باروری علمی اعضاء و ایجاد ارتباط با انجمن ها و مؤسسات علمی و تحقیقاتی داخل و خارج کشور در راستای تبادل اطلاعات علمی و شناساندن توانمندی علمی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری همایش ها، سمینارها، جلسات سخنرانی علمی، اردوها، انتشار نشریات علمی براساس زمینه های کاری هر انجمن و بازدیدهای علمی و شرکت در مسابقات داخلی و خارجی از اهم فعالیت انجمن ها می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: اکثر انجمن های علمی واحد دماوند از سال1382آغاز به فعالیت کرده اند و تاکنون مجوز 12 انجمن از سوی کمیسون مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده و در حال حاضر با افزوده شدن انجمن های حقوق و مهندسی صنایع، تعداد آنها به 14 انجمن رسیده است.

صفری افزود: از مهمترین برنامه های انجمن های علمی می توان به برگزاری همایش ها، سمینارها، جلسات سخنرانی علمی ، اردوها و بازدیدهای علمی داخل و خارج از استان اشاره کرد.

وی ادامه داد: دانشجویان در صورت تمایل می توانند با مراجعه به دفاتر انجمن های علمی رشته خود، ضمن عضویت، به فعالیت در آن انجمن ها بپردازند.

خبرنگار: لیلا ابراهیمی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد