Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری، بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت : در سال95 تعداد هزار و 925 شرکت تأسیس و11هزار 404صورتجلسه تغییرات شرکتها ومؤسسات غیرتجاری دراداره ثبت شرکتها ی مازندران ثبت شد.

وی با توجه به رشد دو برابری مؤسسات غیرتجاری در سال 95 افزود : در این مدت ، 11 هزار و 253 آگهی تأسیس و یا تغییرات و 323 اظهار نامه بازرگانی به ثبت رسید و 8 هزار و 694 پلمب دفاتر صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 35 درصد رشد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادر گفت: تا کنون 64 هزار و 548 شرکت در استان به ثبت رسیده است و از فعال بودن شرکت های ثبت شده بی اطلاع هستیم .

مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: از مجموع 64 هزار و 548 شرکت ثبت شده در استان 13 هزار و 615 شرکت با مسئولیت محدود ، 26 هزار و 657 شرکت سهامی خاص ، 14 هزار و 852 شرکت تعاونی ، 5 هزار و 691 مؤسسه غیر تجاری و بقیه نیز از نوع سایر شرکتها است.

بهادر گفت: همه ی فرآیندهای تأسیس و یا تغییرات شرکتها و مؤسسات غیر تجاری به صورت مکانیزه و با استفاده از سامانه های الکترونیکی پذیرش ثبت تأسیس و تغییرات ، سامانه استعلام شناسه ملی اشخاص حقوقی به صورت آنلاین و با استفاده از سیستم پیامکی صورت می پذیرد و نیازی به حضور متقاضی نیست.

وی: افزود: پارسال 178 شرکت و مؤسسه در استان منحل شد که 47 شرکت آن از نوع تعاونی بود.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر

مهدی قاسمی از اجرای حکم قطعیت یافته قضایی و تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری با موضوع رفع تصرف از اراضی ملی پلاک فرخشهر خبر داد و گفت: به دنبال اجرای این حکم، تصرفات غیر قانونی شامل ساخت و ساز و کاشت درخت و ایجاد استخر به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در اراضی ملی پلاک فرخشهر خلع ید شد.

بیشتر بخوانید

تخریب یک ملک در خیابان عمان شهرکرد

قاسمی افزود: این اقدام با دستور معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد و با حضور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و پشتیبانی ماموران کلانتری ١۵ فرخشهر صورت گرفت.

به گفته وی؛ مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و یا ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی می توانند موارد را از طریق شماره تلفن ١۵٠۴ و  سامانه ١٣٩ به صورت ٢۴ ساعته و شبانه روزی به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود