Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر یاسوج با حدود 10 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته خنکترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد بود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: در 24 ساعت گذشته امامزاده جعفر با دمای 38 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بود. بهره مند افزود: برای 24 ساعت آینده آسمان شهرهای یاسوج،سی سخت، لیکک، دهدشت،دوگنبدان و ایستگاه امام زاده جعفر، ابری در برخی نقاط بارش خفیف باران و وزش باد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز،۳ اردیبهشت و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش ایسنا، فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • بارش شهابی -Puppid 2024π را از دست ندهید
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • بارش شهابی Lyrid 2024 را از دست ندهید
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • بارشهای رگباری در راه لرستان