Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-04@00:19:28 GMT

طراحی صفحه کلیدی برای کاهش دردهای عضلانی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۵۸۰۳۱

سرویس سلامت و پزشکی بی باک؛ بخش مهمترین عناوین:

افرادی که شغل هایی دارند که با رایانه سر کار دارد و زیاد پشت سیستم قرار می گیرند در معرض ابتلا به دردهای عضلانی و مچ دست هستند به همین منظور شرکت ماکروسافت صفحه کلیدی منعطف تولید کرده است.اگر جزء افرادی هستید که به علت استفاده مداوم از صفحه کلید رایانه و تایپ کردن دچار مچ درد و دست درد شده اید باید حتما از صفحه کلیدهای بهتری استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از دیجیتال ترندز، امروزه با عرضه صفحه کلیدهای ارگونومیک و سازگار با بدن انسان می توان از مشکلات ناشی از استفاده مداوم از رایانه ها کاست و جلوی آسیب رسیدن به بدن و به خصوص مچ های دست را گرفت.

یکی از صفحه کلیدهایی که به این منظور روانه بازار شده، Sculpt Ergo مایکروسافت است که اگر چه ظاهر عجیب و غریبی دارد، اما مزیت مهم آن سازگاری با وضعیت قرارگیری بازوی انسان است. زاویه دار بودن این صفحه کلید باعث می شود که محصول مذکور کاملا با زاویه طبیعی دست انسان سازگاری داشته باشد و خمیدگی های دکمه های آن نیز به این سازگاری کمک می کند.

یک صفحه کلید مناسب دیگر موجود در بازار Logitech K۳۵۰ است که از مزیت طراحی خمیده شیوه چینش دکمه ها بهره می برد. این طراحی خمیده و اریب و فراز و فرود دکمه ها با شرایط دستان انسان سازگاری دارد. یکی دیگر از مزایای این صفحه کلید بی سیم بودن آن است که جابجایی آن را در ادارات تسهیل می کند. استحکام این صفحه کلید هم از جمله مزایای آن محسوب می شود.

پیشنهاد دیگر در این زمینه Kinesis Freestyle۲  است. این صفحه کلید دوتکه ای سازگار با مک و ویندوز دستها را برای تایپ کردن کاملا آزاد می گذارد و بی سیم بودن از جمله دیگر مزایای آن محسوب می شود.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی

به نظر می‌رسد کادرفنی پرسپولیس ساعاتی مانده به شروع بازی با سپاهان برای ترکیب اصلی به جمع بندی رسیده است.

دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود با توجه به اتفاقاتی که در اردوی سرخپوشان افتاده و شرایط مصدومان و محرومان ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • بازدید بلینکن از یک گذرگاه کلیدی در غزه
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • برگزاری اولین جلسه سازگاری با کم آبی در سال 1403
  • شاه کلید مهار تورم