Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرهاد پرورش گفت: طبق قرارداد ایران ایر با کمپانی بوئینگ اولین فروند از سری هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ در اواخر فروردین ماه ۹۷۷ تحویل ایران داده می‌شود؛ بر این اساس، بوئینگ اخیرا پیشنهاد خرید یک فروند هواپیمایی را که شرکت (ترکیش ایرلاینز) از خرید آن انصراف داده بود به ایران مطرح کرد و ما ضمن استقبال از پیشنهاد بوئینگ بررسی‌های فنی و تخصصی را انجام دادیم، اما پس از بررسی‌های فنی و اقتصادی و درست زمانی که ۹۰ درصد موافق خرید این هواپیما بودیم دیگر این هواپیما موجود نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هما در این باره اضافه کرد: ایران ایر مشروط به موجود بودن این هواپیما مذاکرات جدید را پذیرفت و در شرایط فعلی که از این نوع هواپیما موجود نیست مذاکرات متوقف می‌شود؛ اما اینکه هما نتوانسته است شرایط را برای تامین مالی این هواپیما فراهم کند موضوعیت ندارد.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات با لوفت‌هانزا گفت: چندی پیش تفاهم‌نامه‌ای با لوفت هانزا در زمینه آموزش فنی و عملیاتی، کترینگ و اصلاح ساختار شرکت و هم‌چنین همکاری‌های بازرگانی منعقد کردیم. این تفاهم‌نامه در بخش بازرگانی، نماد مشترک اخیرا به مرحله اجرا رسید و هم اکنون در سایر بخش‌ها مذاکرات ادامه دارد.

پرورش گفت: درحال حاضر پیشرفت خوبی برای مسائلی همچون تعمیر، نگهداری، آموزش خلبانی و کترینگ با لوفات‌ هانزا کسب کرده‌ایم که احتمالا به همکاری‌های بیشتر ما منجر خواهد شد.

وی در خصوص تحویل هواپیماهای ای. تی. آر گفت: همان طور که اعلام کرده بودم از تاریخ یک ماهه تحویل هواپیماهای ای. تی. آر به ایران یک هفته گذشته و بنابراین ایران ایر تا سه هفته دیگر ۴ فروند ای. تی. آر تحویل می‌گیرد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الشمال با بهره‌مندی از امید ابراهیمی در فهرست نفراتش، از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در حالی در ورزشگاه البیت به مصاف تیم صدرنشین السد خواهد رفت که محمدامین حزباوی را در اختیار دارد.

امید ابراهیمی که در 20 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر همواره در ترکیب الشمال حضور داشته و نمایش درخشانی در خط میانی تیمش ارائه داده، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی در جدال حساس برابر یاران حزباوی است.

محمدامین حزباوی نیز که در 18 مسابقه از 20 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفته و عملکرد موثری با زدن یک گل داشته، برای سومین هفته پیاپی در ترکیب ابتدایی تیمش برابر الشمال قرار گرفته است.

تیم فوتبال السد با 14 پیروزی، چهار مساوی و دو شکست در این فصل 46 امتیازی و صدرنشین لیگ ستارگان قطر است که در صورت برتری مقابل الشمال و در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل قهرمان می‌شود و یاران ابراهیمی نیز با 22 امتیاز در رتبه هشتم ایستاده و شانس صعود یک پله‌ای دارند.

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال