Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دوره آموزش رایگان تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی مانند عقیق و فیروزه به‌همراه معرفی انواع سنگ‌های تزیینی قابل‌تراش متعلق به کوه‌های سبزوار برگزار می‌شود. به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،با توجه به انتخاب «اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال» به‌عنوان شعار سال ازسوی مقام معظم رهبری، دوره آموزشی رایگان تراش سنگ های قیمتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبیعت شهرستان سبزوار غنی از انواع سنگ‌های تزیینی قابل‌تراش مانند عقیق است، بنابراین می‌توان از طریق گوهرتراشی برای عده کثیری از مردم اشتغال ایجاد کرد.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام دوره می‌توانند نام و نام‌خانوادگی خود را به‌شماره ۰۹۱۵۹۷۰۱۴۷۲ پیامک کنند.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش هزار و ۵۲۹ نفر از کارکنان نظام وظیفه خراسان جنوبی در طرح سرباز ماهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر مرکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان گفت: در این طرح نیرو‌های دو پادگان امام رضا (ع) و محمد رسول الله (ص) تحت آموزش قرار می‌گیرند.
الهام زنجیری افزود: آموزش‌های طرح سرباز ماهر در ۴ دسته مهارت‌های زندگی، آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی، سواد مالی و سواد رسانه‌ای ارائه می‌شود.
وی گفت: در بحث مهارت‌های زندگی، سرفصل‌هایی از جمله همدلی و خودآگاهی، ارتباط مؤثر و ارتباط بین فردی، مدیریت هیجان و مدیریت استرس، مهارت مدیریت زمان، تفکر انتقادی، حل مسئله، آشنایی با قانون اساسی، سواد مالی و سواد رسانه‌ای و فضای مجازی به کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح آموزش داده می‌شود.

مدیر مرکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی همچنین افزود: در بحث مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی سرفصل‌هایی همچون کلیات آشنایی با برنامه‌ریزی شغلی، رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با مراحل کسب و کار، مهارت بازاریابی و فروش و قوانین کسب و کار آموزش داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی برای توسعه اشتغال
  • پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در گناباد
  • افزایش چهار برابری جرائم ابلاغی کارفرمایان متخلف در استان
  • اشتغال و اتمام پروژه‌های نیمه تمام، مولفه‌هایی برای توسعه کردستان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی برای اشتغال‌زایی در کشور
  • لزوم استفاده از همه ظرفیت های جهاددانشگاهی برای اشتغال‌زایی در کشور
  • آموزش هزار و ۵۲۹ نفر از کارکنان نظام وظیفه خراسان جنوبی در طرح سرباز ماهر
  • لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های جهاددانشگاهی برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور
  • آموزش و توانمندسازی زنان روستایی جهت ایجاد و توسعه اشتغال اولویت دارد
  • الماس تراشکاری استیل