Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه اکثریت ردّصلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها شکایت کردند، گفت: جلسات 3 نفره هیأت‌های عالی نظارت استان‌ها برای بررسی شکایت ها از 7 اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین،محمد محمودی‌شاه‌نشین نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد داوطلبان ردّصلاحیت‌شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور تنها تا پایان وقت اداری فردا (چهارشنبه) 6 اردیبهشت‌ماه برای اعتراض فرصت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه تعداد از ردّصلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها تاکنون شکایت کردند؟ توضیح داد: اکثریت قریب به اتفاق ردّصلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها شکایت کردند و داوطلبان شوراهای روستاها شکایت‌شان را به هیأت‌های نظارت شهرستان و همچنین داوطلبان شوراهای شهرها نیز شکایت‌شان را به هیأت‌های نظارت استان‌ها تقدیم کردند.

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ادامه با بیان اینکه قریب به 80 درصدشان ردّصلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها در سراسر کشور تاکنون شکایت‌شان را ارائه کردند، گفت: از روز پنج‌شنبه هفته جاری 7 اردیبهشت‌ماه جلسات 3 نفره هیأت‌های عالی نظارت استان‌ها بر انتخابات شوراها برای رسیدگی به شکایت داوطلبان ردّصلاحیت‌شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل می‌شود.

محمودی‌شاه‌نشین در پایان خاطرنشان کرد: از هر استان 3 نفر از نمایندگان مجلس همان استان توسط مجامع استانی برای عضویت در هیأت‌های عالی نظارت استان‌ها بر انتخابات شوراها انتخاب شدند که 10 روز فرصت دارند به شکایات داوطلبان رسیدگی کنند، اما مقرر شده است پس از پایان بررسی هر پرونده مربوط به شکایات داوطلبان شوراها، نتیجه بلافاصله به فرمانداری‌ها اعلام شود.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی عصر دوشنبه در جلسه ستاد امنیتی انتخابات استان تهران که با حضور سید کمال سادات، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا، حسین فخاری فرماندار قرچک و اعضای شورای تأمین شهرستان ورامین و دیگر مسئولین در سالن اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: همه آمادگی‌های لازم در حوزه امنیتی در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک پیش بینی شده است.‌

وی افزود: عملکرد ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در دور اول انتخابات از طرف نامزدها مورد تمجید قرار گرفت و حتی یک شکایت از برگزاری فرآیند انتخابات وجود نداشت.‌

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت: برگزاری ۳ جلسه توجیهی برای نامزدها در دور اول باعث کاهش تخلفات شد و دور جدید نیز تاکنون یک جلسه توجیهی با نامزدها جهت برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حواشی برگزار شده است.

کد خبر 6098743

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • در مرحله دوم انتخابات، نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند، پیروز است
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟