Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@21:32:52 GMT

شریعتمداری: آمده‌ایم تا اشتباهات را جبران کنیم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۶۰۷۸۰

شریعتمداری: آمده‌ایم تا اشتباهات را جبران کنیم

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت: یکی از دلایل حضور ما در عرصه انتخابات این است که جبران مافات کنیم و اشتباه گذشته را تکرار نکنیم. به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش فرهنگیان که در هتل ارم برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط خاص و خطیری هستیم، گفت: در پایان دولت اصلاحات اشتباه استراتژیکی بوجود آمد و حاصلش آمدن دولت‌های نهم و دهم بود و البته ما کوچکترین خدشه‌ای به آرای مردم در آن سال وارد نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آن دوره درس‌های زیادی به ما آموخت و یکی از دلایل حضور ما در این عرصه این است که جبران مافات کنیم و اشتباه گذشته را تکرار نکنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی ادامه داد: در دولت احمدی نژاد عزت ملت ایران تبدیل به ذلت شد. تجار مجبور بودند پول‌های خود را در جوراب‌هایشان بگذارند و به خارج ببرند و این وضعیت ما بود. دانشجویان ما را در خارج از کشور اخراج می‌کردند. بحران بزرگی از اشتغال بوجود آمد و کشور دچار فروپاشی اعلام نشده قرار گرفت و در همه زمینه ها در حصر قرار گرفتیم به هر حال فروپاشی که فقط در جنگ نیست.

شریعتمداری با انتقاد از وضعیت بد دانشجویان و دانشگاه در دولت قبل گفت: کشور در شرایط طبیعی به سر نمی‌برد.

وی اضافه کرد: سال 92 پیش آمد، خدا رحمت کند آقای هاشمی نمی‌دانم چرا وارد عرصه شدند، با آقای روحانی صحبت کردم ایشان گفت آقای هاشمی و آقای ناطق گفتند حتما وارد عرصه شوید. بعد خود آقای هاشمی آمد، ما هنوز هم نفهمیدیم آقای هاشمی برای چه آمد؟ اما تدییر این شد آقای روحانی بیاید و بماند. هرچند آقای هاشمی ردصلاحیت شد اما دکتر روحانی ماند و نامزد همه اصلاح طلبان در سراسر کشور شد.

وی گفت: اگر سال 92 مردم آن تصمیم را نمی‌گرفتند سرنوشت محتوم ما فنا بود. امروز آرامش و ثبات را در بازار و فعالیت‌های سیاسی را می‌بینیم.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح

گروهی متشکل از ۵۰ قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از دولت وی خواستند تا از همه ابزارهای موجود برای منصرف کردن تل‌آویو از آغاز عملیات تهاجمی در رفح استفاده کند.

به گزارش ایسنا، در این نامه آمده است: ما با فوریت می‌گوییم تهاجم اسرائیل به رفح در روزهای آینده کاملا غیرقابل قبول است. ما از شما می‌خواهیم با استناد به قوانین و سیاست‌های موجود، فوراً از ارائه برخی کمک‌های نظامی تهاجمی به دولت اسرائیل، از جمله کمک‌هایی که از قبل تایید شده است، خودداری کنید تا از حمله تمام‌عیار به رفح جلوگیری شود.

به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها از جمله در روز سه شنبه تاکید کرده که ارتش این رژیم برای جنگ با سازمان فلسطینی حماس با یا بدون توافق بر سر اسرا وارد رفح خواهد شد.

نتانیاهو گفته: «اسرائیل چاره دیگری جز ورود به رفح ندارد.» در نامه قانون‌گذاران آمریکایی به دولت بایدن آمده است که «دولت اسرائیل طرحی معتبر و قابل اجرا برای محافظت از غیرنظامیان در جریان عملیات احتمالی در رفح، آنگونه که دولت بایدن درخواست کرده است، ارائه نکرده است.»

در این نامه آمده است که حمله به رفح خطر بازگرداندن منطقه به آستانه یک درگیری گسترده‌تر را دارد.

در اوایل این هفته، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد گفت که عملیات در رفح یک «تشدید غیرقابل تحمل» خواهد بود که هزاران غیرنظامی را کشته و صدها هزار نفر دیگر را مجبور به فرار خواهد کرد.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز از تل‌آویو خواسته که حمله‌ای به رفح انجام ندهد.

رسانه‌های اسرائیلی روز پنجشنبه گزارش دادند، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به تل‌آویو پیام داده که حمله به رفح می‌تواند مانع از تلاش‌ها برای عادی سازی روابط با عربستان سعودی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای جلوگیری از حمله به رفح
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است