Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، مراسم پایانی بخش «دارالفنون» سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی٬ مازیار میری مدیر بخش دارالفنون و شهاب عادل از اعضای هیات علمی دارالفنون در محل مدرسه دارالفنون از ساعت ۱۸ پنجم اردیبهشت آغاز به کار کرد.

در ابتدای برنامه نوازندگان ایرانی در محوطه به اجرای آهنگ پرداختند و مازیار میری اولین سخنران این مراسم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از حضور شما ممنونم. کار بخش دارالفنون تمام شد و امیدوارم به همه شما خوش گذشته باشد. امیدوارم هفته جذابی را با هم گذرانده باشیم.

در ادامه مراسم پایان کار بخش دارالفنون٬ رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی به دعوت مازیار میری برای سخنرانی حاضر شد و گفت: این جلسه برای من بسیار مهم است. روز اول شرایط فراهم نشد یکدیگر را ببینیم٬ اما خیلی خوشحالم که اخبار خوبی از کلاس‌های شما شنیدم و احساس کردم شما رضایت خوبی از کار همکارانم دارید.

او در ادامه از میری به دلیل زحماتی که برای دارالفنون کشیده قدردانی کرد و خطاب به هنرجویان گفت: امیدوارم در کنار تجربه‌ای که داشتید و نکاتی که یاد گرفتید خاطره خوبی از ایران با خود ببرید. همچنین امیدوارم ایرانیان عزیز که از استان‌های مختلف آمده بودند خاطرات خوبی را با خود به شهرهای خود ببرند سفری امن و آرام را برای شما آرزو می‌کنم و امیدورام وقتی شما فیلمسازان بزرگی شدید باز یکدیگر را ببینید.

در ادامه مراسم برگزیدگان بخش «دارالفنون» معرفی شدند. مازیار میری مدیر بخش دارالفنون اعلام کرد برگزیدگان هر بخش یک ماه فرصت دارند فیلمنامه را ارسال کنند٬ از بین آنها برگزیده نهایی انتخاب خواهد شد و هزینه ساخت فیلم کوتاه او پرداخت می‌شود.

اسامی برگزیدگان در چهار بخش مهاجرت٬‌محیط زیست٬ عشق و صلح به این شرح است:

مهاجرت: ماریا سید از هند
محیط زیست: مصطفی شمس ایران
عشق: آکاکی و تامار گرجستان
صلح: علی حسین زاده ایران

در پایان مراسم مازیار میری از شهاب عادل٬ شهاب اسفندیاری و قهرمانی اعضای هیات علمی دارالفنون قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ تهران خبر داد. 

رضا حیدری ادامه داد: در نمایشگاه ایران اکسپو علاوه بر ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان آذربایجان غربی ۱۷ بسته سرمایه‌گذاری نیز معرفی شده است. 

وی افزود: برای این فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری کد کیوآر تعریف شده است که بازدیدکنندگان با اسکن این کد می‌توانند اطلاعات لازم در ارتباط با این فرصت‌ها را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورند. 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربیاو تصریح کرد: در این نمایشگاه نقشه‌های گردشگری استان نیز در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود که حاوی اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو