Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت:پیام بعثت پیامبراکرم(ص) صلح جهانی و زندگی بر اساس تفکر است و با مطالعه دقیق زندگی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) می توانیم اسلام واقعی را بهتر بشناسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: حضرت محمد(ص) برترین پیامبران و رسولان، و خاتم آنها استف ایشان پس از بعت تمام دنیا و ادیان مختلف را به اسلامکه کمل ترین دینهاست، دعوت کردند و محور دعوت ایشان بر پایه اخلاق بود اسلام با اخلاق در قلوب مردم جا باز کرد و اخلاق زیبا و مهربانی ایشان دل های تاریک مرم ان زمان را به نور اسلام روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امت اسلام و ملتی که مورد نظر حضرت محمد(ص) بوده، ملتی است که در مقابل کفار محکم و باصلابت ایستادگی کرده و با یکدیگر همدل و همزبان هستند، امروز باید اسلام واقعی و اسلام ناب محمدی به مردم جهان معرفی شود و فرق اسلام واقعی با اسلام آمریکایی برای جهانیان اشکار شود تا همه بدانند که چهره ای که داعش از اسلام معرفی می کند اسلام آمریکایی است چرا که پیامبر ما برای ایجاد اخوت و برادری و برابری برانگیخته شد و تروریست های داعش مسلمان نیستند و از نظر شیعه و سنی منفور هستند.

مولوی ریگیان پور خاطرنشان کرد:پیام بعثت پیامبراکرم(ص) صلح جهانی و زندگی بر اساس تفکر است و با مطالعه دقیق زندگی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) می توانیم اسلام واقعی را بهتر بشناسیم و در می یابیم که اسلام ناب محمدی دین مهربانی، اخوت و برابری است.

وی تاکید کرد: امروز همه مسلمانان جهان وظیفه مهم و خطیری بر عهده دارند تا با همدلی و وفاق در کنار هم در راستای ترویج دین اسلام و دفاع از آرمانهای اسلام ناب محمدی، حرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری- ژوزه مورایس به دین اسلام گروید

به گزارش «ورزش سه» مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد. 

او که گفته می شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. 

پیش از مورایس، چهره های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و.... مسلمان شده بودند.

دیگر خبرها

  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • ژوزه مورایس مسلمان شد
  • فوری- ژوزه مورایس به دین اسلام گروید
  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • روزی به نام تلفن!
  • ۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند