Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که اشتباهات و ناکارآمدی های خود در دوران مدیریت را نمی پذیرند، صلاحیت عهده دار شدن مسئولیت ها را ندارند.

به گزارش جماران، مسعود پزشکیان، شامگاه سه شنبه در جمع هواداران حسن روحانی، نامزد ریاست جمهوری در ایلام تاکید کرد: در سال های گذشته نیز برخی افراد مدعی شده بودند که در طول چهار و هشت سال مشکلات اقتصادی بویژه اشتغال را در ایران حل خواهند کرد ولی در پایان کار آنها هیچ دستاوردی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در آستانه انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری برخی ادعا می کنند که توان اداره کردن کشور را به بهترین شکل ممکن دارند در حالی که باید از آنان پرسید شما چه کارنامه و عملکرد قابل قبولی در گذشته از خود ارائه کرده اید؟
وی افزود: انسان های ناتوان در طول تاریخ تلاش کرده اند تا از بیان حقایق از سوی افراد توانمند و دارای خرد و منطق جلوگیری کنند چرا که در صورت حضور این افراد مجالی برای این افراد کوته فکر که اغلب انسان هایی زورگو و خودکامه هستند، باقی نمی ماند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ملت ایران همواره طالب عزت و آزادگی بوده و در مقابل کسانی که به آنها حرمت نگذارند، سر تسلیم فرود نخواهد آورد.
به گفته وی، امروز در جامعه ایران برخی بداخلاقی ها و عدم صداقت مشاهده می شود که عموم مردم را از این نوع رویکردها آزرده خاطر کرده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس مجلس قبل در زمان دولت گذشته از تخلف حدود 60 درصدی دولت در اجرای قوانین سخن می گفت و رئیس جمهوری وقت نیز بر پایبندی به قانون اساسی تاکید می کرد ولی در این میان یک نفر دروغ می گفت.
پزشکیان اظهار کرد: کسانی که آمارهای غلط و دروغ به مردم می دهند، صلاحیت به عهده گرفتن مسئولیت ها را ندارند چون وضعیت کنونی کشور نتیجه عدم صداقت برخی از مدیران با آحاد جامعه است.
وی با انتقاد از عملکرد رسانه ملی افزود: امروز صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ارائه واقعیات، اخبار، اطلاعات و رفتار بر اساس معیارهای عدالت و صداقت نمره قابل قبولی نمی گیرد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این رویه با آموزه های دینی و سیره ائمه معصومین (ع) که همواره مسئولان را به رفتار بر اساس صداقت در گفتار و عمل سفارش می کنند، در تضاد آشکار است.
پزشکیان یادآور شد: دولت کنونی نیز از اشتباه و کوتاهی مبرا نیست ولی تلاش می کند کشور را دوباره در مسیر مناسب قرار دهد، ولی برخی اشخاص امروز در تبلیغات خود برخی شعارهای بزرگ و بدون پشتوانه ارائه می دهند که نشان از عدم آگاهی آنان از مسائل کشورداری است.
وی همچنین بر لزوم بهره مندی تمامی اقوام و طوایف کشور از ترک، کرد، عرب و سایر طوایف در اداره امور کشور بطور مساوی و با رعایت اصل شایسته سالاری تاکید کرد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است

دلشاد شهاب، سخنگوی ریاست اقلیم کردستان جزئیات سفر نچیروان بارزانی، رئیس این اقلیم به تهران را اعلام کرد و گفت که بارزانی می‌خواهد تاکید کند که اقلیم کردستان تهدیدی برای منافع همسایگانش نخواهد بود.

براساس گزارس رووداو، شهاب گفت: رئیس اقلیم کردستان معتقد است که استراتژی اقلیم در برخورد با کشور‌های همسایه این است که عامل ثباتی برای منطقه باشد.

او افزود: روابط تاریخی اقلیم کردستان و جمهوری اسلامی ایران را به هم پیوند داده است. ایران در روز‌های مبارزه با دیکتاتوری (صدام) پناهگاه هزاران پناهنده عراقی و کرد و سنگر عراقی‌ها و اقلیم کردستان تا سقوط رژیم دیکتاتوری بود.

سخنگوی ریاست‌جمهوری اقلیم کردستان خاطرنشان کرد: از ابتدای آزادسازی اقلیم کردستان، روابط دوستانه مبتنی بر احترام با ایران وجود داشته است، روابطی که منافع دو طرف را حفظ کرده است منطقه می‌خواهد به دوستانمان اطمینان دهد که اقلیم کردستان این موقعیت را به عنوان عامل ثبات حفظ خواهد کرد و به تهدیدی برای منافع همسایگان ما تبدیل نخواهد شد.

دلشاد شهاب در خصوص روابط تهران و اربیل گفت: جمهوری اسلامی ایران برای ما کشور مهمی است و مرز‌های وسیع و طولانی، و روابط اقتصادی و تجاری قوی و دائمی داریم.

این مقام اقلیم کردستان افزود: ایران یک نیروی تاثیرگذار در منطقه است و در عراق و منطقه نیز نفوذ دارد و در همه شرایط سخت اولین تماس با جمهوری اسلامی ایران بوده است.

شهاب در پاسخ به سوالی درباره سرد شدن روابط ایران و اقلیم کردستان از دو سال پیش، گفت: همسایگی و روابط در این منطقه ما دچار فراز و نشیب می‌شود. ما می‌خواهیم از طریق این دیدار پیام اطمینان را ارسال کنیم که منافع مشترک بین ما آنقدر زیاد است که سردی روابط ما آن را تیره و تار کند.

گفتنی است رئیس اقلیم کردستان  روز گذشته با هیئتی متشکل از دو معاون خود، وزیر داخلی اقلیم کردستان، رئیس دفتر ریاست اقلیم و تعدادی از مقامات اقلیم کردستان وارد تهران شد.

 رئیس اقلیم کردستان امروز دوشنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دیدار و گفتگو خواهد کرد.

مترجم: مینا عظیمی

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی