Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@03:03:36 GMT

پیگیری راه اندازی بسیج تخصصی اصناف در استان قم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۶۴۴۵۳

پیگیری راه اندازی بسیج تخصصی اصناف در استان قم

به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در بازدیدی که از بسیج اصناف قم داشت عنوان کرد: راه اندازی بسیج تخصصی در اتاق اصناف قم باید پیگیری و اجرا شود.

حسن پور ضمن تاکید و آشنایی صنوف به فقه و بازار ادامه داد: همه تجار و بازاریان در تمامی سطوح باید آشنایی کامل با فقه بازار داشته باشند تا منجر به کسب روزی حلال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه دیداری صمیمی با آیت الله احدی استاد صالحین بسیج اصناف و بازاریان کشورداشت که صحبت هایی حول محور برگزاری حلقات صالحین بازاریان، ارتباط با علمای بازار، آموزش به بازاریان در خصوص فقه بازار و گسترش ستاد اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور انجام شد.

index.jpg

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور در ادامه ضمن بازدید از موسسه طیبات قم افزود: لزوم تقویت فقه بازار برای کسب درست سرمایه و روزی حلال ضرورت دارد و باید همه علما به ویژه علمای بازار تدریس فقه بازار را در اولویت کاری خود قرار دهند.

حسن پور ادامه داد: توجه به آموزش و محتوای آموزشی فقه بازار کاری است که باید فقها و علمای بازار آن را انجام دهند و برای ترویج فقه بازار و فلسفه وجودی این دوره ها و تاثیر گذاری آن در سطح بازار از تعلیم و تربیت چشم پوشی نکنند.

itdhtdhndex.jpg

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور در پایان پیشنهادی در خصوص تعلیم و ترببیت روحانیون به این شرح داد: آشنایی روحانیون و علما از مسائل روز اقتصادی مردم و بازاریان نکته مهمی است که باید در برگزاری حلقات صالحین در این خصوص بحث و تبادل نظر شود.

in.wwwdex.jpg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، نخستین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی‌درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی‌درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد شد و آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌ مقیاس در کشور ساخت
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • ۲۸۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس در کشور راه اندازی شد
  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی