Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-04-28@07:23:24 GMT

با فناوری جدید گوگل؛کپی و پیست منسوخ می شود!

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۶۴۸۳۲

گوگل فناوری جدیدی ساخته که جایگزین کپی و پیست خواهد شد. این فناوری به طور هوشمند مطالبی که کاربر می خواهد پیست کند را پیش بینی می کند. گوگل قصد دارد با ارائه این فناوری «کپی و پیست» را منسوخ کند این شرکت فناوری ساخته که «کپی کردن بی نیاز از پیست »نام گرفته است. در این فناوری، اطلاعات از مرورگر کروم کاربر برای بهبود استفاده از اپلیکیشن های مختلف به کار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش نامه نیوز به نقل از ونچور بیت، فناوری مذکور هم اکنون در مرحله آزمایش است اما گفته می شود به کاربران اجازه می دهد هر گونه متنی را بدون کپی کردن آن پیست کنند. این فناوری به طور هوشمندان مطلبی که کاربر قصد کپی کردن آن را دارد، پیش بینی می کند.

کاربران می توانند با ادیت فایل ها در Chrome Canary برای اندروید این ویژگی جدید را بررسی کنند اما احتمالا این ویژگی به طور کامل کارایی ندارد.

به هرحال شیوه کارکرد فناوری نیز به این شکل است؛ اگر کاربر مشغول بررسی وب سایت یک رستوران باشد و سپس وارد اپلیکیشن Map شود، کیبورد دستگاه به طور خودکار نام رستوران را برای وارد کردن در محل جستجو پیشنهاد می کند و کد مشخصات در کروم را برای Android Canary build می خواند. سپس اطلاعات جمع آوری شده به طور محلی ذخیره می شود و در اختیار گوگل قرار نمی گیرد.

طبق اطلاعات این منبع، فناوری کپی بدون پیست احتمالا در Chrome ۶۰ در ماه های آتی برای کاربران اندروید عرضه می شود. اما احتمالا با اندروید O برای کاربران فراهم شود.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «گوگل سرچ لبز» (Google Search Labs) برای افرادی که سعی دارند صحبت کردن به زبان انگلیسی بدون برخورد رو در رو را تمرین کنند، یک راه حل ارائه کرده است. یکی از کاربران توییت گوگل یک ویژگی آزمایشی به نام Speaking Practice ابداع کرده که از هوش مصنوعی مولد برای کمک به بهبود مهارت های انگلیسی صحبت کردن فرد از طریق تمرین مکالمه استفاده می کند.

کاربران برای دستیابی به این ویژگی نخست باید گزینه «سرچ لبز» را در تنظیمات جستجوی گوگل خود فعال کنند. هنگامیکه این ویژگی فعال شد، قابلیت Speaking Practiceبا کلیک روی گزینه «آزمایش یک نمونه» داخل همین گزینه فعال می شود. همچنین کاربران می توانند با استفاده از ترجمه به یا از زبان انگلیسی در بخش جستجوی گوگل در دستگاه های اندروید به قابلیت مذکور دسترسی یابند.

در حال حاضر ویژگی Speaking Practice در آرژانتین، کلمبیا، هندوستان، اندونزی،مکزیک و ونزوئلا در حال آزمایش است.

کد خبر 6089466 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد