Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@09:32:14 GMT

اکران ۴۱ فیلم جشنواره«سالوک» در بجنورد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۶۵۵۱۴

اکران ۴۱ فیلم جشنواره«سالوک» در بجنورد آغاز شد

بجنورد- مدیر اجرایی ستاد برگزاری جشنواره استانی فیلم، فیلمنامه و عکس «سالوک» خراسان شمالی گفت: اکران فیلم های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره استانی از صبح چهارشنبه در سینما گلشن بجنورد آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره استانی فیلم، فیلمنامه و عکس «سالوک» خراسان شمالی؛ مجتبی زیرک، اظهار کرد: در این راستا ششم و هفتم اردیبهشت، ۴۱ فیلم دردو نوبت صبح و عصر برای عموم علاقمندان به نمایش در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: اکران فیلم های جشنواره در ۴ باکس ۱۱۰ دقیقه ای از صبح چهارشنبه، ۶ اردیبهشت صبح و بعد از ظهر و فردا صبح آغاز شده که که باکس اول از ۹ تا ۱۱ صبح، باکس دوم ۱۵ الی ۱۷، باکس سوم ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ و باکس چهارم نیز فردا صبح ساعت ۹ الی ۱۱ خواهد بود. زیرک درتکمیل این خبر همچنین افزود: ۸۴ اثر در حوزه فیلم که شامل ۱۲ اثر انیمیشن، ۳۲ اثر مستند، ۷۳ اثر داستانی و ۳ اثر مستند داستانی از ۵۱ فیلمساز استان به دبیرخانه جشنواره رسید که هیئت انتخاب در مرحله اول تعداد ۴۱ فیلم را برای رقابت نهایی و معرفی بهترین ها توسط هیئت داوران انتخاب کردند. وی هیئت انتخاب را مسعود انفرادی، حامد ظریفیان و محمد تقی علی آبادی از فیلمسازان مطرح استان اعلام کرد و گفت: شاهد احمد لو، مازیار فکری ارشاد و رضا فرهمند نیز هیئت داوران این جشنواره را برعهده دارند. گفتنی است، مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان فردا ۵شنبه هفتم اردیبهشت ماه جاری ساعت ۲۰، در محل تالار گلشن شهرستان بجنورد برگزار می شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بی نیاز افزود: این دانشجویان می‌توانند از امروز ۲۶ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت گلستان ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.
وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۵ هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور استان در مقاطع کارشناسی و ارشد، در بیش از ۳۰ کد رشته مشغول تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • پرویز پرستویی و هدیه تهرانی به نمایش‌خانگی آمدند/ اکران آنلاین فیلم «بی‌همه چیز»
  • معرفی ۱۸ اثر برای اجرای عمومی جشنواره تئاتر خیابانی رضوی
  • آغاز بارش باران از فردا در استان همدان
  • «پدرخوانده» باصدای پیمان معادی شنیدنی شد/آغاز اکران آنلاین ۳ فیلم
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور در بجنورد
  • انتخاب تئاترهدهد از خراسان جنوبی، به عنوان اثر برتر کشوری
  • آغاز اکران آنلاین «کاپیتان من» در نمایش خانگی/ داستان جذاب شکل‌گیری مغز به روایت بهرام رادان
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور استان
  • افتتاحیه‌ ۹۰۰ میلیون تومانی چهار فیلم جدید
  • حضور «دوار» در ۲ جشنواره خارجی/ ۳ مستند در اکران نوروزی یک پلتفرم