Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@15:50:31 GMT

نفرات برتر سه وزن نخست وزنه برداری آسیا

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۶۶۳۱۲

نفرات برتر سه وزن نخست وزنه برداری آسیا

وزنه‌برداران چین، کره شمالی و قزاقستان، مدال‌های طلای سه وزن نخست رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا را از آن خود کردند. به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، نفرات برتر اوزان ۵۶، ۶۲ و ۶۹ کیلوگرم رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا که در شهر عشق آباد ترکمنستان در حال برگزاری است، مشخص شدند.

در دسته ۵۶ کیلوگرم «لونگ دچنگ» از چین با مجموع ۲۷۳ کیلوگرم به مدال طلا و «لی فابین» دیگر وزنه بردار چینی با مجموع ۲۷۲ کیلوگرم به نشان نقره رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کوک توآن» از ویتنام نیز با مجموع۲۷۱ کیلوگرم، مدال برنز گرفت.

در دسته ۶۲ کیلوگرم «بوم چول» از کره شمالی با مجموع ۳۰۱ کیلوگرم، مدال طلا را به خود اختصاص داد.«وان ترن» از ویتنام با مجموع ۲۹۹ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و «مین هائو» از چین با مجموع۲۹۵ کیلوگرم نشان برنز گرفت.

در دسته ۶۹ کیلوگرم نیز «آلبرت لیندر» از قزاقستان با مجموع۳۳۵ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد. «چول» از کره شمالی با مجموع۳۳۱ کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرد و مدال برنز این دسته هم به «لودونگ فنگ» با مجموع ۳۲۵ کیلوگرم از چین رسید.

تیم ملی وزنه برداری ایران با سرمربیگری سجاد انوشیروانی و با ۸ وزنه بردار در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده که جابر بهروزی نخستین ملی‌پوش کشورمان امروز به روی تخته می رود.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا امروز در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری شد که سعید اسمعیلی درفینال وزن ۶۷ کیلوگرم با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان برای کسب مدال طلا مبارزه می‌کند.

رسول گرمسیری در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم با نتیجه ۹ برصفر مغلوب تایزو یوشیدا از ژاپن شد و مدال نقره را به گردن آویخت.

پیش از این امین میرزازاده مدال طلا وزن ۱۳۰ کیلوگرم را از آن خود کرد. 

پویادادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، مدال نقره را کسب کرد.

ایمان محمدی نیز به مدال برنز وزن ۶۳ کیلو گرم رسید.

مهدی بشیرزاده داور بین المللی خوزستان نیز دراین مسابقات به قضاوت پرداخت.

تیم ملی کشور درپایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز و بدست آوردن ۲۰۰ امتیاز جایگاه نخست بخش تیمی تصاحب کرد.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد