Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر هاشمی رفسنجانی سه شنبه شب در مراسم جشن مبعث رسول رحمت (ص) که در ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان رضوی با اشاره به اینکه متاسفانه در شرایط فعلی دنیا درگیر جاهلیت مدرن شده است، خاطر نشان کرد: باید با آموزه های دینی و فرهنگی عقلانیت و اخلاق در جامعه گسترش یابد تا ریشه های جاهلیت از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس اسناد تاریخی به دلیل اتفاقات بسیار زیادی که در سال 1360 رخ داده است از این سال به عنوان یکی از سال های بحرانی انتقلاب اسلامی یاد می شود زیرا در این سال ترور های بسیار زیادی در کشور رخ داد.
وی گفت: تمامی اتفاقات سال 1360 در خاطرات آیت الله هاشمی موجود است اما با همه این اوصاف ایشان سال های آخر دولت گذشته را بسیار بحرانی تر از سال های اوایل انقلاب توصیف می کرد.
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: این سخن به این دلیل بود که انقلاب در اواخر دولت گذشته از هدف و آرمان های خودش فاصله گرفته بود مواردی مانند فساد، دروغ، بی اخلافی و خرافات در حال ترویج بود و وحدت و یکپارچگی کشور نیز از بین رفته بود.
وی خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی معتقد بود که انقلاب در دولت گذشته از مسیر اصلی خود خارج شده بود و با اهداف انقلاب اسلامی فاصله گرفته بود.
هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه در سال 92 انقلاب اسلامی به ریل واقعی خود بازگشت خاطر نشان کرد: در این سال ما بار دیگر شاهد استقرار عقلانیت و اخلاق در جامعه بودیم.
وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم وضعیت اقتصادی کشور بهبود یافته است، تصریح کرد: متاسفانه امروز هم شاهد هستیم بار دیگر افرادی در برابر چشم میلیون ها انسان در فضای عمومی جامعه و شبکه های اجتماعی به مردم و رهبری انقلاب دروغ می گویند.
هاشمی یادآور شد: آیت الله هاشمی در اواخر عمر خود چندین بار بر ادامه دولت روحانی و تلاش بیشتر دولت در دور دوم خود برای تحقق اهداف انقلاب تاکید کرده بود.
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: یاید با همان رویکرد روحانی در ستادهای انتخاباتی ایشان با عقلانیت و اخلاق برای پیروزی تدبیر و امید تلاش کنیم.
وی ادامه داد: در سال 92 عده ای به روحانی توصیه کردند که می توانید با طرح موضوعاتی به سایر کاندیداها حمله کنید اما اقای روحانی گفتند که علاقه ای به تخریب افراد ندارم اما پاسخ تهمت ها را خواهم داد.

**نباید به عقب برگردیم
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در خراسان رضوی هم در این جلسه اظهار کرد: امیدوارم در روز 29 اردیبهشت حماسه ای با شکوه تر از خرداد 92 به نمایش گذاشته و بار دیگر پیروزی عقلانیت و تدبیر دراین استان جشن گرفته شود.
حسین امینی گفت: آیت الله هاشمی مظهر عقلانیت در جامعه ما محسوب می شود و خوشبختانه دکتر روحانی هم تاکنون در این مسیر گام های بسیار ارزشنمدی را برداشته اند.
وی یادآور شد: باید تلاش شود که شرایط به گونه ای رقم بخورد که به عقب برنگردیم و دولت بتواند مسیر رشد و توسعه خود را ادامه دهد.
این مراسم با حضور گسترده مردم و علاقه مندان در ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی واقع در خیابان بهار مشهد برگزار شد.
خبرنگار: توحید آرش نیا** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
7498/ 6042

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی

  به گزارش ­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر رادمنش با بیان اینکه در مکتب طب سنتی ایران چیدمان تغذیه بر اساس فصل، سن، محل زندگی و مزاج اشخاص متفاوت است، اما یکسری تدابیر عمومی نیز وجود دارد که رعایت آنها به حفظ سلامت همه افراد­ کمک می‌کند؛ تاکید کرد: پرهیز از پرخوری و درهم خوری یکی از اصول مهم تغذیه به شمار می‌آید، زیرا رعایت نکردن آن موجب تداخل و اختلال در هضم و ابتلا به انواع بیماری‌ها می‌شود. دکتر رادمنش همچنین داشتن نظم در ساعات غذا خوردن را یکی از مهمترین آداب تغذیه صحیح دانست و بر ایجاد فاصله کافی بین وعده شام و خوابیدن تاکید کرد. وی افزود: طب ایرانی، طب کلی نگر است و پزشکان متخصص طب ایرانی بر اساس شرایط هر فرد، دستورهای خاصی را به وی ارائه می‌دهند. در طب ایرانی پیشگیری از بیماری با رعایت اصول ششگانه حفظ سلامتی جز قوانین بنیادین می‌باشد. این اصول عبارتند از آب و هوا، تغذیه، حرکات بدنی، خواب و بیداری، نگهداری مواد لازم و دفع مواد زاید و حالات روحی و روانی که در این میان ورزش و تغذیه از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. این پزشک و متخصص طب ایرانی ادامه داد: ورزش اصولی، عامل مهمی برای حفظ سلامتی به شمار می‌رود و برای آن فواید زیادی ذکر شده است. به نظر برخی از حکما، چون ابن سینا، عامل ورزش در حفظ سلامتی، بر همه عوامل حتی تغذیه، تقدم دارد و برای اینکه از فعالیت‌های بدنی بیشترین فایده نصیب افراد شود، ورزش‌های متناسب با هر فرد پیشنهاد شده است. وی افزود: فعالیت بدنی منظم و متناسب با سن و شرایط جسمانی، فواید بی‌شماری برای سلامت جسم و روان دارد. تشویق اعضای خانواده به انجام فعالیت‌های ورزشی مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، شنا و ورزش‌های گروهی، متناسب با شرایط افراد خانواده می‌تواند روحیه نشاط و شادابی را در خانه حاکم کند. ­ وی در پایان گفت: با همدلی و همکاری خانواده‌ها، رسانه‌ها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی می‌توانیم با ترویج فرهنگ غذای سالم و ورزش همگانی و متناسب بر پایه آموزه‌های طب ایرانی، جامعه‌ای سالم و پویا برای نسل‌های آینده بسازیم. هفته سلامت فرصتی مغتنم برای آغاز این حرکت ارزشمند است.

دیگر خبرها

  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد