Web Analytics Made Easy - Statcounter

،به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج علی ترکاشوند این مطلب را عنوان کرد و گفت: شهرداری کرج یکی از اولویت های کاری خود را تحقق اتوماسیون اداری در حوزه های مختلف این دستگاه قرار داده است تا شهرداری بدنه سنگین و حجیمی نداشته باشد چرا که این امر از تحرک و چالاکی دستگاه می کاهد.
شهردار کرج ضمن تأکید بر استفاده از تکنولوژی های روز در جهت خدمت رسانی به شهروندان، اتوماسیون اداری را گام نخست در راستای تحقق دولت الکترونیک خواند و اظهار داشت: پیاده سازی اتوماسیون اداری در برخی از حوزه ها در راستای استفاده بهینه از تکنولوژی های روز یکی از اقدامات ضروری و مفید شهرداری کرج بوده است که افزایش آن بویژه می تواند دسترسی شهروندان را به خدمات قابل ارائه شهرداری تسهیل نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکاشوند ادامه داد: تسریع در امورات ارباب رجوع، افزایش دقت در انجام کار، عدم مفقود شدن نامه ها، تسهیل در گزارشات و پیگیری موضوعات مختلف، مشاهده چرخه نامه ها و ... از جمله مزایایی که می توان برای اتوماسیون اداری در نظر گرفت.
وی با بیان اینکه همچنین راه اندازی و استقرار این سیستم تسهیل کننده تحقق اقتصاد مقاومتی در فرآیند داخلی شهرداری می باشد، گفت: راه اندازی و تثبیت سیستم های مکانیزه و الکترونیکی و حرکت به سمت حذف فعالیت های فیزیکی نوید بخش آینده ای روشن در عملکرد رو به رشد شهرداری در زمینه کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات خواهد بود.
این مسئول اضافه کرد: سیستم اتوماسیون اداری بر افزایش صحت، دقت و اقتصادی بودن تصمیم گیری مدیران نیز تاثیر بسزایی دارد و باید مبانی مفهومی اتوماسیون اداری، در فراگیر ترین شکل خود در ادارات و دستگاه ها در یک قالب مبتنی بر توسعه فرهنگ سازمانی، به کارکنان آموزش داده شود؛ در این زمینه هم، استفاده از تیم متخصص و اساتید مجرب دانشگاه یا همکاری شرکت های متخصص اتوماسیون اداری استفاده شود که این امر با جدیت هر چه تمام از سوی شهرداری کرج در حال انجام است.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست

مسعود ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعتی قبل دود گسترده ای آسمان شهرری را فرار گرفته بود.

وی گفت: این دود ناشی از آتش‌سوزی کارتن در یک انبار است که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

ترکاشوند افرود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ری بیان کرد: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088751

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB