Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@03:14:37 GMT

هاشمی بار دیگر رو در روی اراک

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۶۸۴۱۶

هاشمی بار دیگر رو در روی اراک

مصطفی هاشمی سرمربی شیمیدر یک سال بعد از پلی آف لیگ قبل، بار دیگر با اراک روبرو می شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال از فردا با چهار مسابقه شروع می شود. رقابت تیم های میانه جدولی، جذابترین سری مسابقات پلی آف به شمار می رود و در این میان رقابت شیمیدر و اراک با توجه به سوابق لیگ قبل، توجه بیشتری را جلب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی هاشمی فصل قبل با هدایت تیم دانشگاه آزاد مقابل تیم اراک قرار گرفت و در سری پرحاشیه چهار مسابقه ای از اراک شکست خورد. باختی که با توجه به برخی اتفاقات انتهای بازی، اعتراضات زیادی به همراه داشت.
هاشمی امسال هدایت شیمیدر را برعهده دارد و تیم اراک هم با چند تغییر کوچک نسبت به سال قبل مقابل شیمیدر قرار می گیرد. سرمربی شیمیدر اعتقاد دارد: "بخشی از اتفاقات جریان لیگ دست خودمان و بخشی دیگر از دست ما خارج است. امیدوارم آنچه دست خودمان است، با تعقل به انجام برسانیم. امیدوارم درباره آنچه که دست ما نیست، انصاف رعایت شود."
تیم شیمیدر همچنان داکوان کوک را در ترکیب خود دارد که در آخرین مسابقه مرحله دوم هم بازی نکرد و رابرت آپشا بازیکن خارجی دوم تیم که حدود 20 دقیقه مقابل کاشان بازی کرد. اراک در مقابل فیلیپ ویدنف را از چند روز قبل در تمرینات خود دارد و کوئنتین هاسلی بازیکن خارجی اول تیم بعد از تعطیلاتی طولانی به ایران بازگشته و به احتمال زیاد مقابل شیمیدر هم بازی می کند. مشکل هاسلی دریافت نکردن مطالبات خود بود که هنوز منتظر دریافت بخش دیگری از حقوق معوقه اش است.
محمد کسایی پور سرمربی اراک با اشاره به مشکلات امسال تیم، درباره اوضاع اراک قبل از پلی آف می گوید:" وقتی شرایط به هم می ریزد، برگرداندن تیم کمی زمان می برد و گاهی نمی توان کاری کرد. با این وجود تمام تلاش مسئولان تیم، ما و بازیکنان در این جهت است که شرایط خوبی در چند مسابقه پلی آف داشته باشیم."
2 میزبانی دانشگاه مقابل تبریز
تیم دانشگاه آزاد که در رده دوم گروه فرد قرار داشت، در مرحله پلی آف با شهرداری تبریز مسابقه می دهد. دانشگاه که فصل قبل از مرحله پلی آف لیگ حذف شد و با توجه به انصراف از مسابقات رده بندی لیگ، در پایان هشتم شد، در دو بازی اول پلی آف امسال میزبان است.
دانشگاه اوجیلوی و دومینیک جونز را به عنوان بازیکنان خارجی در چند بازی اخیر به کار گرفته و تیم شهرداری تبریز هم اندودلی و پولکو را به عنوان یاران خارجی در اختیار دارد.
جنوبی ها مقابل انتهای جدولی ها
دو تیم نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام به عنوان صدرنشینان گروه های زوج و فرد در مرحله پلی آف، کار آسانی مقابل تیم های انتهای جدول گروه مقابل دارند. نفت آبادان در این مرحله با شهرداری کاشان روبرو می شود که از مرحله دوم بدون بازیکن خارجی به کار خود ادامه داده است و تیم پتروشیمی بندرامام با نیروی زمینی مسابقه می دهد که به عنوان تیم نظامی، بازیکن خارجی ندارد.
مسابقات پلی آف لیگ به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می شود و نتایج مراحل مقدماتی در این مجموع نتایج این مرحله محاسبه نمی شود.
برنامه مسابقات پلی آف طبق اعلام سایت فدراسیون بسکتبال به این شرح است:
مسابقات اول : پنجشنبه هفتم اردیبهشت (ساعت 16:00)
پتروشیمی بندرامامنیروی زمینی ( محل مسابقه: پتروشیمی بندر امام )دانشگاه آزاد اسلامیشهرداری تبریز ( محل مسابقه: سالن حکیمیه تهران)پالایش نفت آبادانشهرداری کاشان ( محل مسابقه: آبادان)شهرداری اراک – شیمیدر تهران ( محل مسابقه: اراک)
مسابقات دوم: جمعه هشتم اردیبهشت ( ساعت 16:00)
پتروشیمی بندرامامنیروی زمینی ( محل مسابقه: پتروشیمی بندر امام )دانشگاه آزاد اسلامیشهرداری تبریز ( محل مسابقه: سالن حکیمیه تهران)پالایش نفت آبادانشهرداری کاشان ( محل مسابقه: آبادان)شهرداری اراک – شیمدر تهران ( محل مسابقه: اراک)
مسابقات سوم: دوشنبه یازدهم اردیبهشت (ساعت 16:00)
نیروی زمینی – پتروشیمی بندرامام( محل مسابقه:سالن بسکتبال آزادی )شهرداری تبریزدانشگاه آزاد اسلامی ( محل مسابقه: تبریز)شهرداری کاشانپالایش نفت آبادان ( محل مسابقه:کاشان)شیمیدر تهران – شهرداری اراک ( محل مسابقه: سالن بسکتبال آزادی)
مسابقات چهارم ( درصورت نیاز): سه شنبه دوازدهم اردیبهشت (ساعت 16:00)
نیروی زمینی – پتروشیمی بندرامام ( محل مسابقه:سالن بسکتبال آزادی )شهرداری تبریزدانشگاه آزاد اسلامی ( محل مسابقه: تبریز)شهرداری کاشانپالایش نفت آبادان ( محل مسابقه:کاشان)شیمیدر تهران – شهرداری اراک ( محل مسابقه: سالن بسکتبال آزادی)
مسابقات پنجم (در صورت نیاز): جمعه پانزدهم اردیبهشت(ساعت 16:00)
پتروشیمی بندرامام – نیروی زمینی (محل مسابقه : پتروشیمی بندر امام)دانشگاه آزاد اسلامی – شهرداری تبریز (محل مسابقه : سالن حکیمیه تهران)پالایش نفت آبادانشهرداری کاشان ( محل مسابقه: آبادان)شهرداری کاشان – شیمیدر تهران (محل مسابقه: اراک)

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان

ایسنا/اصفهان مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کشف و ضبط بیش از ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق از یک واحد صنفی عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

الهام تاجر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ارزش این میزان کالای غیرمجاز بیش از یک میلیارد ریال بود که واحد صنفی متخلف به دستور مقام قضایی تعطیل شده و پس از تکمیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد شد.

وی ضمن هشدار به خطر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، تصریح کرد: مواد غیرمجاز و به ویژه فلزات سنگین که در این گونه محصولات به کار می‌رود، بسیار خطرناک و حتی سرطان‌زا بوده و در بلندمدت آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کنند.

مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تأکید کرد: شهروندان هنگام خرید کالاهای سلامت‌محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۷۰۲۱۲ گزارش کنند.

تاجر با تأکید بر لزوم آگاهی مردم از اهمیت شناسایی اصالت کالاهای سلامت‌محور مصرفی، افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب و اطلاع رسانی به موقع، به سمتی برویم که آگاهی مردم در مورد محصولات قاچاق و غیرمجاز افزایش پیدا کند و از آثار سوء آن مطلع شوند.

وی گفت: شهروندان توجه داشته باشند که اصالت کد بهداشتی درج شده روی محصولات را با مراجعه به نشانی fdacrm.ir راستی آزمایی کنند تا برای سلامتی آنها مشکل ایجاد نشود.

مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: با هدف حفظ سلامت شهروندان، بازرسی از اصناف در گشت مشترک با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو، نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن شهرستان کاشان به صورت ادواری انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد