Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@15:30:37 GMT

"تا به حال در زندگی ام انصراف نداده ام"

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۶۹۰۹۵

رویداد۲۴_معاون اول رئیس جمهوری گفت: رییس جمهوری واقعا کارهای زیادی دارد و نمی توان گفت هر جلسه‌ای که گذاشته می‌شود رییس جمهوری هم باید در آن حاضر باشد، هرچند که در این مناظره ها شرکت می کنند و برنامه هایشان را برای شرکت در آن تغییر داده اند.

اسحاق جهانگیری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حاضر نشدن وی و حسن روحانی در مناظره های انتخاباتی، گفت: من در همه مناظره ها شرکت می کنم و اگر ده مورد از این مناظره ها برگزار شود در آن شرکت خواهم کرد البته رییس جمهوری واقعا کارهای زیادی دارد و نمی توان گفت هر جلسه‌ای که گذاشته می‌شود رییس جمهوری هم باید در آن حاضر باشد، هرچند که در این مناظره ها شرکت می کنند و برنامه هایشان را برای شرکت در آن تغییر داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پاسخ به این پرسش که امکان انصراف وی از انتخابات پیش از برگزاری مناظره ها وجود دارد یا نه، اظهار کرد: من تا به حال در زندگی ام انصراف نداده ام.

معاون اول رئیس‌جمهوری در واکنش به پرسش یکی از خبرنگاران درباره احتمال ارائه برنامه ای صد روزه توسط روحانی برای دولت آینده، اظهار کرد: ما الان با یکدیگر رقیب هستیم. البته ما با همه رقبا رفیق هم هستیم.

جهانگیری با بیان اینکه هرکس شیوه ای برای تبلیغات در نظر دارد، گفت:اینکه گفته می‌شود بهتر است هر کاندیدایی معاون اول خود را معرفی کند، موضوعی است که بستگی به نوع تبلیغات آن کاندیدا دارد و من معاون اول خودم را معرفی نمی کنم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حضورش در دولت بعدی، اظهار کرد: (با خنده) من فکر می کنم خودم رییس جمهور شوم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز رسانه قوه قضاییه، کاظم غریب‌آبادی روز پنجشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در جریان سفر رییس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.
رییس قوه قضاییه در سی‌اُمین سفر استانی خود و در راس هیئت عالی قضایی، شامگاه چهارشنبه وارد بندرعباس شد.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب داده‌اند.

در جریان این سفر، رییس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‏ حقوق‏ عامه‏ از مجتمع بندری شهید رجایی به عنوان یکی از مراکز مهم تجاری ـ صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور