Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@22:20:32 GMT

نمایشگاه غذای سالم دانش آموزان خرم آبادی برپا شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۶۹۲۳۶

نمایشگاه غذای سالم دانش آموزان خرم آبادی برپا شد+تصاویر

همزمان با هفته سلامت؛ نمایشگاه غذای سالم توسط دانش آموزان خرم آباد در دبیرستان دخترانه شاهد برپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک همزمان با هفته سلامت؛نمایشگاه غذای سالم با هدف ترویج مصرف غذای سالم و پرهیز از غذاهای فست فودی و غیرسالم توسط دانش آموزان خرم آبادی در دبیرستان دخترانه شاهد برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (Iran Health) نیز توسط صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه ایران‌هلث، برپا می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، از جمله زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. 

تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، از دیگر زیرگروه‌های تخصصی نمایشگاه ایران‌هلث است.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت ثبت‌نام دارند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • تغذیه سالم یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق 
  • وجود ۵۴ هزار سفیر سلامت در گلستان