Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نخست وزیر روسیه گفت، کشورش آماده است تولید نفت خود را ثابت نگه دارد، اما اگر احساس کند که بعید است قیمت ها در نتیجه افزایش تولید کاهش یابد، ممکن است تولید خود را افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، آرکادی دوورکوویچ، معاون نخست وزیر روسیه گفت، کشورش آماده است تولید نفت خود را ثابت نگه دارد، اما اگر احساس کند که بعید است قیمت ها در نتیجه افزایش تولید کاهش یابد، ممکن است تولید خود را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوورکوویچ افزود، یک توازن شکننده در بازار جهانی نت برقرار شده است که نباید با هر «اقدام ناگهانی ای» مختل شود. وی همچنین گفت، تصمیم گیری در این باره که آیا توافق کاهش تولید باید در نیمه دوم سال نیز تمدید شود یا نه بستگی به این دارد که اوپک و دیگر تولید کنندگان به چه نحوی به تعهدات کاهش تولید خود عمل نمایند.

اوپک به همراه روسیه و چند کشور دیگر تولید کننده نفت متعهد شده اند تولید نفت خود را در نیمه نخست سال 2017 به میزان حدود 1.8 میلیون بشکه در روز کاهش دهند.

در همین حال، الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه گفت، روسیه می خواهد تحلیل های بیشتری در مورد بازار جهانی نفت ببیند و قبل از تصمیم گیری در مورد حمایت از تمدید توافق کاهش تولید، منتظر نشست ماه آینده اوپک خواهد ماند.

نواک گفت، تحلیل های بیشتر از وضعیت بازار بر اساس میزان تبعیت از توافق و برقراری توازن بین عرضه و تقاضا در بقیه سال در راه است.

«برای اینکه به صورت نهایی در مورد اقدامات بیشتر تصمیم گیری کنیم، ما نیاز به مطالعه وضعیت فعلی بازار داریم و باید سناریوهای مختلف را بررسی کنیم...ما مسائل مطرح در حال حاضر را بررسی کرده ایم و معتقدیم تا نشست وزاری (اوپک) در ماه می ما آماده نهایی کردن پیشنهاداتمان خواهیم بود.»

انتهای پیام//111

R1012128/P1012122/S7,85,80/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ