Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@05:16:46 GMT

استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز در نانوایی‌ها

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۶۹۷۰۱

دبیر انجمن غلات در خصوص استفاده از افزودنی های غیرمجاز در نانوایها هشدار داد و گفت: باید پیشگیری از این مسئله توسط مراجع مربوطه مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش فارس، حسین حدادی با اشاره به موضوع سلامت نان گقت: افزودنی مجاز سبب ارتقای کیفیت نان و ارزش تغذیه ای آن می شود لذا توجه به این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: برای رفع مشکل کمبود آهن، اسید فولیک به صورت مکمل در کنار آهن به آرد اضافه شده و سبب افزایش جذب آهن می‌شود.
دبیر انجمن غلات با اشاره به این که متاسفانه برخی نانوایی‌ها در طبخ از افزودنی غیرمجاز استفاده می کنند، اظهارداشت: این مساله در مواردی می تواند سلامت فرد را به خطر اندازد.
حدادی در شبکه رادیویی سلامت در پایان خاطرنشان کرد: افزودنی های غیرمجاز نه تنها کیفیت نان را بالا نمی برد، بلکه تاثیر منفی بر روی ارزش تغذیه نان دارد و سلامت افراد جامعه را به خطر می اندازد از این رو باید جلوی استفاده از افزودنی های غیر مجاز توسط مراجع مربوطه گرفته شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» نوشته مهدی مظفری ساوجی توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

این‌کتاب از مجموعه سرگذشت‌نامه‌ها و یادنامه‌هاست که تلاش می‌کند تصویری از زندگی و فعالیت های علمی محمد دبیرسیاقی به عنوان پژوهشگر، لغت شناس و مصحصص متون کهن ارایه کند.

«محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» با ۱۶۶ صفحه و قیمت ۱۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

کد خبر 6098314 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • افزودنی های بتن
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • درخواست جالب از علیرضا دبیر درباره رسول خادم
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • (ویدئو) نظر محمدرضا طالقانی درباره‌ دوقطبی دبیر - خادم: رسول همیشه خویشتن‌داری کرده
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد