Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:53:16 GMT

ثبت ۳۷۶۸ تخلف سرعت غیر مجاز در قزوین

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۶۹۷۰۴

ثبت ۳۷۶۸ تخلف سرعت غیر مجاز در قزوین

قزوین- مدیر کل راهداری وحمل و نقل و جاده ای استان قزوین گفت: دوربین‌های ثبت تخلف سرعت غیر مجاز در قزوین در فروردین ماه سال جاری ۳ هزار و ۷۶۸ تخلف سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه را ثبت کردند.

افشین پیرنون در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سامانه های ثبت تخلفات، سامانه هایی هستند که با بهره گیری از مجموعه ای از نرم افزار و سخت افزار برای تشخیص سرعت و ثبت پلاک خودروهای متخلف، عکسبرداری، پردازش و پلاک خوانی عکس، مخابره اطلاعات عکس و پلاک، تهیه بانک اطلاعاتی و نهایتاً صدور جریمه برای خودروهای متخلف در محورهای مواصلاتی استان قزوین بکار گرفته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فروردین ماه سال جاری از مجموع تعداد تخلفات ثبت شده ۹۵۶ تخلف مربوط به آزاد راه قزوین-زنجان، ۵۳۵ تخلف مربوط به آزاد راه قزوین-کرج، ۵۱ تخلف مربوط به آزاد راه قزوین-رشت و ۲۲۲۶ تخلف مربوط به سایر محورهای مواصلاتی استان بوده است.

پیرنون خاطر نشان کرد: تخلفات سرعت لحظه ای و سرعت متوسط غیر مجاز ثبت شده، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق دوربین های منصوبه در محورهای مواصلاتی استان ثبت و برای اعمال قانون به اجراییات پلیس راهور کشور ارسال می شوند.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار امیدواری کرد: با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی و پایبندی به نکات ایمنی ضمن ارائه الگوی قابل قبول رانندگی برای اعضای جوان خانواده، از بروز حوادث خطرناک جاده ای برای خود و دیگر خودروهای عبوری جلوگیری کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده گیلانی در خلخال پیدا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ سیدهادی موسوی افزود: در پی اعلام خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه از استان گیلان و متواری شدن مجرم به سمت شهرستان خلخال و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید، پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان خلخال اضافه کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی و با پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی و هنگام کنترل خودروهای عبوری ، سواری پراید مورد نظر توسط پلیس این شهرستان شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی این خودرو متوقف شد.
سرهنگ موسوی گفت: با خانواده کودک ربوده شده تماس حاصل و پس از حضور والدین کودک در خلخال کودک ۱۸ ماه ربوده شده به صورت صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد.
فرمانده انتظامی خلخال تصریح کرد: پلیس در هر زمان و در هر شرایطی خود را موظف به تامین امنیت و آرامش مردم دانسته و در این عرصه مسئولانه و متعهدانه ایفای نقش می‌کند.
والدین کودک ۱۸ ماهه ربوده شده از استان گیلان از تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال در شناسایی به موقع مجرم و همچنین پیدا کردن کودک ربوده شده‌ و تحویل صحیح و سالم آن به پدرو مادرو فراهم شدن زمینه شادمانی یک خانواده تقدیر و تشکر کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کودک ربوده شده گیلانی در خلخال پیدا شد

دیگر خبرها

  • کودک ربوده شده گیلانی در خلخال پیدا شد
  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها چقدر است؟
  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد