Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ بهپرسش که به رییس جمهور بعدی چه توصیه‌ای دارید، گفت: به رییس جمهور دوازدهم توصیهمی‌کنم برای ایجاد فضای اخلاقی، ارتقای فضائل انسانی، اجرای قانون اساسی، اصل قراردادن قانون و عزت ایرانی و توسعه و پیشرفت کشور اهتمام داشته باشد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور در پاسخ به این پرسش که در صورت پیروزیهریک از شش نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در کابینه بعدی نیز حضور خواهد داشت،اظهار کرد: فکر می‌کنم باید با کسی کار کنم که مبانی فکری و برنامه‌های او را قبولداشته باشم و آنها نیز همین طور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طبیعتا با روحانی کار می‌کنم  چراکه به دیدگاه‌ها وبرنامه‌های ایشان اعتقاد دارم. اگر کسی گفتمان و دیدگاه رییس جمهور را بعدی قبولنداشته باشد حضور ش خلاف اخلاق بوده و به مصلحت نیست.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در حاشیه برگزاری نشست هیاتدولت با حضور درجمع خبرنگاران با انتقاد از تخریب دولت از طریق تریبون‌های رسمیخواستار برخود قوه قضاییه با این مسئله شد و تاکید کرد که مسدود شدن تماس‌های صوتیتلگرام درپی ابلاغیه دستگاه قضایی صورت گرفته و ارتباطی به دولت نداشته است.

سید محمود واعظی در واکنش به سوالی درباره نحوه تبلیغات انتخاباتی درشبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اعلام کرد: شبکه‌های اجتماعی قطعاً باید برایبالابردن آگاهی مردم کمک کنند و این مساله باید برای هر شش کاندیدا امتیازی مساویباشد.

او در واکنش به برخی‌ اقدامات تخریبی در شبکه‌های اجتماعی، خاطرنشانکرد: این تخریب‌ها صرفاً محدود به شبکه‌های اجتماعی نیست؛ درحال حاضر شاهدیم دربسیاری از سخنرانی‌ها و حتی از طریق برخی تریبون‌هایی که نباید له یا علیه هیچ‌یکاز نامزدها برای امر تبلیغات انتخابات مورد استفاده قرار گیرد، دولت تخریب می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد وزارتکشور، قوه قضاییه و دیگر دستگاه‌های نظارتی موظف به رسیدگی به این اقدامات درراستای تخریب دولت هستند.

واعظی در پاسخ به این سوال که آیا با ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری برای همکاری مذاکراتی داشته، گفت:طبیعتاً نظر بنده آقای روحانی است که هم به لحاظ نوع تفکرات و هم بخاطر نوع همکاریبنده با آقای روحانی در گذشته، اگر مردم بار دیگر به ایشان اعتماد کنند، فارغ ازاین‌که به‌عنوان وزیر در کابینه دوازدهم باشم یا خیر، قطعاً با ایشان همکاری خواهمکرد و وظیفه خود می‌دانم که به دولت آقای روحانی کمک کنم و در ارتباط با باقیکاندیداها هم هیچ فکری نکرده‌ام.

ارجاع برخی تخلفات انتخاباتی به مراجع قضایی و وزارت ارشاد

علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون تخلف انتخاباتی گزارش شده است؟ گفت: مواردی که تخلف از قانون باشد، بینی و بین‌الله برای هر کسی باشد، برخورد می‌کنیم.

وی افزود: مواردی از تخلفات انتخاباتی بوده که به مراجع قضایی و برخی از تخلفات را هم به وزارت ارشاد ارجاع داده‌ایم.

29219

 

 

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات

روحانی رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند.

 

به گزارش سایت رسمی رئیس جمهور سابق ایران، حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با تأکید بر اینکه اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود، افزود: ما در دولت دوازدهم با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو بودیم. گویا داعش و ترامپ و کرونا کافی نبود که اقداماتی هم در داخل شد تا دولت را زمین بزنند. در طول ۴ سال دولت دوازدهم به مردم گفتند اگر ما بیاییم مسائل شما را در کوتاه‌مدت حل می‌کنیم. در اقتصاد و سیاست و سیاست خارجی به مردم قول دادند، گفتند برجام دولت قوی می‌خواهد. اما ضربه کاری میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پس از انتخابات کم‌رمق مجلس در سال ۱۳۹۸ بود. وقتی مردم کنار زده می‌شوند و در امور کشور مشارکت ندارند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟

او رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند. وقتی ۷۳ درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند معلوم است از دولت منتخب حمایت می‌کنند، وقتی مشارکت زیر ۵۰ درصد شد، مشخص است چه مشکلاتی پیدا می‌کنیم؟ روزی در منطقه افتخار می‌کردیم انتخاباتی با ۸۰ و ۸۴ درصد مشارکت برگزار می‌کنیم، حالا باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم.

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات