Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمانیان گفت: اداره بهزیستی آران و بیدگل بیش از ۶۵۰ میلیون ریال برای ایجاد اشتغال پایدار پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی کمک کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازخطب شکن؛رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل در گفت و گفویی پرداخت حق بیمه کارفرمایی، خویش‌فرمایی و اشتغال مستقیم معلولان را از خدمات بهزیستی به معلولان عنوان کرد و گفت: بیش از ۸ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی در سال ۹۵ به مددجویان بهزیستی شهرستان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر ایمانیان با بیان این که سقف وام‌های پرداختی ۱۵۰ میلیون ریال بوده است اضافه کرد: وام‌های قرض الحسنه با بازپرداخت پنج ساله بوده و به ۱۲۵ خانواده تحت پوشش در زمینه اشتغال خانگی و کسب و کار خرد اعطا شده است.

وی با اشاره به برنامه سازمان بهزیستی برای بیمه مددجویان تصریح کرد: اداره بهزیستی آران و بیدگل بیش از ۶۵۰ میلیون ریال برای ایجاد اشتغال پایدار پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی کمک کرده است.

ایمانیان با قدردانی از خدمات خیران در رفع مشکلات افراد تحت پوشش بهزیستی خاطرنشان کرد: اعتبارات دولتی برای تأمین نیازمندی‌های این حوزه کافی نیست و کمک خیران ببرای کاستن آلام افراد نیازمند را می طلبد.

به گفته‌ی وی بهزیستی آران و بیدگل ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در حوزه توانبخشی و ۱۸۰ نفر در حوزه اجتماعی را تحت پوشش خود قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در شورای اشتغال گفت : تعهد اشتغال سال گذشته ۱۲ هزار فرصت شغلی بود که ۱۸ هزار شغل با رشد ۱۵۳ درصدی ایجاد شد.
نورانی با اشاره به تعهد ایجاد بیش از ۱۴ هزار شغل در سال ۱۴۰۳ گفت: قرار است بیش از ۴۰ درصد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و مشاغل روستایی اختصاص یابد.
تهیه تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان ماه   و پیگیری نامه‌های مردمی مربوط به دستگاه‌های اجرایی در سفر ریاست جمهوری از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استاندار سمنان هم در این جلسه با قدردانی از مردم  بخاطر استقبال پرشور  از رئیس جمهور گفت :  کار مدیران   برای پیگیری مصوبات ریاست جمهوری در استان آغاز شده است.
سید محمد رضا هاشمی افزود:  در بررسی سامانه سامد استان در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۳۲ هزار نامه مردمی رسیدگی و به ۱۶ هزار نفر وام قرض الحسنه پرداخت شد.
وی گفت: در دور دوم سفر هم تاکنون ۱۱۱ هزار نامه در سامانه سامد ثبت شده که باید رسیدگی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند