Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی مفاخری روز چهارشنبه در همایش دهیاران بخش اورامان که در محل بخشداری اورامان برگزار شد، اظهار کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در سطح روستاها باید مردم را به حضور فعال و پرشور در انتخابات تشویق و ترغیب کنند و از کاندیدای خاصی جانبداری نکنند.
وی ادامه داد: دهیاران برگزیدگان شوراهای اسلامی روستاها هستند که باید از ایجاد حاشیه در روستاها جلوگیری کرده و در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان سروآباد خدمت صادقانه و بی منت به مردم را وظیفه دهیاران دانست و افزود: دهیاران پل ارتباطی دولت و ملت بوده که باید مشکلات و دغدغه های روستائیان را به گوش مسئولین برسانند و در راستای حل این مشکلات تلاش و کوشش کنند.
وی بر لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت در روستاها تاکید کرد و گفت: دولت در طول سه سال اخیر خدمات بسیار خوبی را در تمامی بخش های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و تولیدی ارائه کرده است، بنابراین دهیاران در سطح روستاها باید این خدمات را بیشتر برای مردم تبیین و اطلاع رسانی کنند.
او اضافه کرد: عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید در شهرستان سروآباد بسیار درخشان و مثبت است، به طوریکه 910 میلیارد ریال پروژه های مختلف در این شهرستان افتتاح شده است.
مفاخری ادامه داد: باوجود همه خدمات و تلاش های صورت گرفته بازهم قبول داریم که مشکلات و کمبودهایی نیز وجود دارد که حل آنها نیازمند اعتبارات کلان ملی است.
وی افزود: خوشبختانه طرح شهید شوشتری در شهرستان سروآباد عملیات اجرایی آن آغاز شده و تمام روستاهای بخش اورامان را در بر می گیرد، که امیدواریم با اجرای این طرح که 100 میلیارد تومان را در این شهرستان هزینه می کند، بسیاری از مشکلات روستاهای منطقه حل و فصل شود.
وی منطقه هورامان را یک برند برای شهرستان سروآباد و استان کردستان بیان کرد و گفت: منطقه تاریخی اورامان یکی از خوش آب و هوا ترین، زیباترین و سرسبزترین مناطق استان و حتی کشور است که ظرفیت بسیار خوبی در بخش گردشگری و باغداری دارد.
او ادامه داد: دهیاران روستاهای بخش اورامان باید تلاش کنند از ظرفیت منطقه برای شناسایی و معرفی بیشتر منطقه تلاش کنند و چنانچه گردشگران و یا سرمایه گذارانی به روستاهای منطقه سفر می کنند، روستای خود را بیشتر به آنها معرفی کنند.
فرماندار سروآباد به مشکلات مهم منطقه اورامان اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات مهم منطقه عدم پوشش کامل شبکه های تلویزیونی است که این مشکل پیگیری و در دست بررسی است.
او اضافه کرد: خوشبختانه در سفر اخیر رئیس جمهور به استان کردستان پنج پروژه صدا و سیما که مربوط به شهرستان سروآباد بود، افتتاح شد که امیدواریم در آینده ای نزدیک این مشکل روستاهای منطقه اورامان برطرف شود.
وی با اشاره به درخواست اهالی روستاهای بخش اورامان برای دریافت کارت کولبری گفت: صدور کارت کولبری در اختیار هنگ مرزی است و فرمانداری لیست روستاهای منطقه را برای صدور کارت کولبری ارسال کرده است.
مفاخری ادامه داد: باتوجه به اینکه مرز مله خورد هنوز یکسال از بازگشایی آن نگذشته، ظرفیت آن بسیار محدود است، بنابراین هنگ مرزی اعلام کرده است که صدور کارت کولبری برای سایر روستاهای اطراف مرز در آینده امکان پذیر خواهد بود.
وی در پایان بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات پیش رو کشور تاکید کرد و افزود: حضور در انتخابات وظیفه ای ملی، شرعی و قانونی است و دهیاران به عنوان نمایندگان دولت باید تلاش کنند انتخابات، انتخاباتی سالم، پرشور، رقابتی و با حضور حداکثری مردم همراه باشد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک/ انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پایش معادن شهرستان تفت
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود