Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-05-08@03:51:05 GMT

هزار و 100 نفر مجری برگزاری انتخابات در جوین هستند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۷۱۲۳۸

هزار و 100 نفر مجری برگزاری انتخابات در جوین هستند

حسین جمشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 65شعبه اخذ رای برای برگزاری 2 انتخابات پیش رو در جوین پیش بینی شد که پنج شعبه آن سیار است.
وی ادامه داد: برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان جغتای 372 نفر داوطلب شدند که از این تعداد 27 نفر در شهر جوین و 345 نفر در روستاها نامزد انتخابات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: 100 درصد داوطلبان شوراهای شهری و روستایی این شهرستان در هیاتهای اجرایی و نظارت تایید صلاحیت شدند. در حوزه روستایی 18 نفر انصراف دادند.
فرماندار جوین افزود: عوامل اجرایی انتخابات با رعایت قانون و حفظ بی طرفی زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم می کنند.
وی ادامه داد: بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال گذشته 38 هزار و 500 هزار نفر در جوین واجد شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بطور همزمان روز 29 اردیبهشت جاری برگزار می شود.
جمعیت جوین بر اساس سرشماری پارسال 54 هزار و 488 نفر است. جوین در فاصله 310 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: محمد مهرنیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8499/7500/1858

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • توسعه هر منطقه‌ مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • راند دوم
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی