Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:03:29 GMT

مرکز «ام.آر.آی» بیمارستان شهید مدنی کرج آماده افتتاح است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۷۲۱۰۹

مرکز «ام.آر.آی» بیمارستان شهید مدنی کرج آماده افتتاح است

فردیس - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: مرکز تصویربرداری «ام.آر.آی» بیمارستان شهید مدنی کرج آماده افتتاح است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر بهزاد کلانتری در بازدید از محل احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی فردیس که ظهر چهارشنبه با حضور مسئولان انجام شد، اظهار کرد: اعتباری که برای احداث این بیمارستان در نظر گرفته شده بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه طی سه سال گذشته یکهزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی کرج افزوده شده است، گفت: احداث این بیمارستان در سفر هیئت دولت به استان مصوب شد.

کلانتری اضافه کرد: در حال دو هزار و ۲۰۰ تخت فعال بیمارستانی در استان وجود دارد همچنین مرکز تصویر برداری «ام.آر.آی» در بیمارستان کمالی و مرکز تصویر برداری مجهزی شامل «ام.آر.آی» و «دی.دی.آر» افتتاح خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تاکید بر اینکه در حال حاضر مرکز تصویربرداری «ام.آر.آی» بیمارستان شهید مدنی کرج آماده افتتاح است، افزود: با اجرای طرح تحول سلامت بیش از ۸۰۰ هزار قلم کالای پزشکی وارد استان شده و در بیمارستان های البرز نصب شده است.

کلانتری در ادامه با اشاره به افتتاح بیمارستان امام حسین (ع) محمد شهر و بیمارستان۳۰۰ تختخوابی باهنر در آینده ای نزدیک، گفت: مرکز پیشرفته تشخیص سرطان در بیمارستان باهنر کرج راه اندازی می شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به آغاز به کار مجتمع بیمارستانی امام علی (ع) واقع در بیمارستان باهنر، گفت: این مجتمع تا پایان سال جاری بهره برداری خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است