Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@23:04:08 GMT

تیم عربستانی به استفاده از سحر و جادو متهم شد!

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۷۲۲۵۰

تیم عربستانی به استفاده از سحر و جادو متهم شد!

به گزارش وانانیوز، «علا الکویکبی» بازیکن پیشین تیم فوتبال الوحده عربستان با انتشار مطلبی روی صحفه شخصی خود در توییتر حسابی جنجال ساز شده و مسئولان باشگاه الوحده را به دردسر انداخته است.

این بازیکن مدعی شده مسئولان تیم الوحده برای کسب نتایج بهتر، به سحر و جادو روی آورده بودند تا بتوانند از این طریق عملکرد خود را در لیگ عربستان بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در این مطلب خود نوشته است «الوحده سقوط کرد درست مثل سقوط خودتان.»

این مطلب با واکنش تند باشگاه الوحده عربستان همراه بوده است. به گزارش سایت «ارم نیوز»، «هشام مرسی» رئیس الوحده اعلام کرد که از علا الکویکبی به خاطر این ادعا شکایت خواهد کرد.

تیم الوحده عربستان در حال حاضر با 17 امتیاز در انتهای جدول لیگ عربستان قرار دارد و سقوطش قطعی است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه گلزنی نوراللهی را بستند (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال الوحده در حالی که مثل تمام مسابقات این فصل احمد نوراللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 20:15 امشب (به وقت ایران) در استادیوم آل نهیان ابوظبی مقابل النصر رده پنجمی قرار گرفت.

احمد نوراللهی که پیش از این مسابقه موفق شده بود در لیگ برتر امارات چهار گل به ثمر رساند و هفت پاس گل بدهد، انگیزه زیادی داشت تا در بازی امشب به این درخشش ادامه بدهد و دروازه النصر را باز کند که گلر حریف مانع از این اتفاق شد.

ویدئو: 332200

این ستاره خط میانی الوحده در دقیقه 13 اولین موقعیت جدی بازی را به وجود آورد و تصمیم به شوت‌زنی از پشت محوطه جریمه گرفت که ضربه پرقدرت نوراللهی را دروازه‌بان النصر دفع کرد و در ریباند هم عمر خربین نتوانست از فرصت استفاده کند.

الوحده که پیش از مسابقه امشب هم‌امتیاز با النصر بود و تفاضل گل بهتری داشت، در نیمه دوم نمایش بهتری ارائه کرد و توانست با گلزنی عمر خربین به پیروزی ارزشمند خانگی دست پیدا کند.

تیم فوتبال الوحده با بهره‌مندی از نوراللهی و گلزنی ستاره سوری خود به برتری یک بر صفر مقابل النصر رسید تا در فاصله دو مسابقه مانده تا پایان فصل، 38 امتیازی شود و جایگاهش در رتبه چهارم جدول لیگ برتر امارات را تثبیت کند و همچنین به یک امتیازی العین برسد.

احمد نوراللهی که هفته قبل پیروزی مقابل العین و قهرمانی در جام بانک اسلامی ابوظبی امارات را به دست آورده بود، امشب هم حضور 90 دقیقه‌ای در جریان دیدار برابر النصر داشت.

دیگر خبرها

  • یازدهمین پیروزی الوحده در لیگ امارات
  • پیروزی الوحده با حضور نوراللهی
  • راه گلزنی نوراللهی را بستند (ویدئو)
  • اسطوره رئال مادرید به باشگاه النصر اضافه می‌شود
  • رکورد ویژه نوراللهی مقابل النصر (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده + پخش آنلاین
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم