Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@11:35:27 GMT

اجرای طرح نجابت دختران در سه دبیرستان رودبار

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۷۲۳۹۱

اجرای طرح نجابت دختران در سه دبیرستان رودبار

مسئول اجرای طرح دختران نجابت در رودبار، وی از اجرای طرح دختران نجابت در سه دبیرستان رودبار خبر داد و گفت: طرح نجابت دختران در دبیرستان های پروین اعتصامی رودبار، بعثت رستم آباد و راه زینب(س) منجیل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه فرجی در گفت و گو با خبرنگار زیتون خبر، اظهار کرد: طرح دختران نجابت به صورت ملی بوده و در سراسر کشور اجرا می شود و در استان گیلان موسسه چشمه نور رضوان رشت که زیر نظر موسسه فرهنگی هنری کاربردی “خیبر” کرج داره فعالیت می کند، مجری این حرکت فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان سال در ۲۴ دبیرستان دخترانه گیلان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: این طرح در هر مدرسه به مدت یک هفته اجرا می شود.

کارشناس محتوایی طرح دختران نجابت، برپایی نمایشگاه «دختران نجابت» با موضوع پوشش،حیا ،غیرت و مسائل مربوط به دختران، عرضه محصولات حجاب و کتب با تخفیف ویژه و برپایی نمایشگاه پوستری «جواهرانه» سری جدید از مجموعه نمایشگاه های پوستری حریم ریحانه را از برنامه های این طرح عنوان کرد.

فرجی همچنین، پخش کلیپ و فیلم های مرتبط با موضوع، پرسش و پاسخ و رفع شبهات مطرح در زمینه پوشش از نگاه دینی، علمی و انسانی، بررسی روند قانونی شدن حجاب در ایران بعد از انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقه دختران نجابت ویژه دانش آموزان، والدین و کادر آموزشی مدرسه را از دیگر برنامه های این طرح برشمرد.

وی از مشارکت و همکاری حوزه علمیه خواهران حضرت معصومه(س) رودبار در اجرای این طرح تشکر و قدردانی نمود و گفت: در اجرای این طرح مدیر حوزه ی رودبار تنها کسی بود از این طرح استقبال و همکاری کردند.

مسئول اجرای طرح دختران نجابت در رودبار، بیان داشت: چهار نفر از طلاب حوزه ی علمیه خواهران رودبار برای اجرای این طرح دوره های لازم را برای طرح گذراندیم تا مباحث عفاف و حجاب و بصورت عقلانی و منطقی توی دبیرستان های دخترانه نهادینه کنیم.

وی از اجرای طرح دختران نجابت در سه دبیرستان رودبار خبر داد و گفت: طرح نجابت دختران در دبیرستان های پروین اعتصامی رودبار، بعثت رستم آباد و راه زینب(س) منجیل برگزار شد.

فرجی با بیان اینکه اداره آموزش و پرورش بیش از این می توانست در خصوص اجرای این طرح همکاری کنند حداقل انتظار ما در امر نهادینه کردن عفاف حجاب در این زمینه بود که شاهد همکاری چشمگیر نبودیم.

وی در ادامه از زحمات و حمایت های خانم کریمی مدیریت حوزه علمیه و سایر عوامل در راستای اجرای این طرح تشکر و قدرانی نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریچه‌های سد رودبار الیگودرز بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین،  ایمان خسروی اظهار کرد: با توجه به پیش‌ بینی‌های هواشناسی در روزهای آتی و افزایش تراز آب ذخیره شده در دریاچه سد رودبار و افزایش دبی ورودی آب به دریاچه سد در پی بارندگی‌های اخیر، دریچه‌های سد به منظور مدیریت حجم مخزن از امروز تا پایان روز چهارشنبه یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ بازگشایی می‌شود.

وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان سد رودبار، سطح آب رودخانه‌های پایین دست سد پس از بازگشایی به بیش از نیم متر تا یک متر خواهد رسید.

فرماندار الیگودرز ادامه داد: از تمامی همشهریان و ساکنین پایین دست سد رودبار درخواست می‌شود از هرگونه نزدیک شدن، تردد، استقرار و پارک کردن خودرو در بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و آبراهه‌ها، دریاچه سد رودبار و دیگر تأسیسات آبی و نقاط پرخطر جدا خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی سالانه ۱۷ هزار میلیارد تومان با اجرای پروژه‌های پیشران بهره‌وری استان یزد
  • دریچه های سد رودبار الیگودرز باز شد
  • درخشش و افتخارآفرینی دانش آموزان بمی در مرحله اول المپیاد‌های علمی کشور
  • یکی از دریچه‌های سد «رودبار» بازگشایی شد
  • مدارس شهرستان چادگان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
  • صرفه‌جویی ۱۷ هزار میلیارد تومانی با اجرای طرح‌های پیشران بهره‌وری در یزد
  • دریچه‌های سد رودبار الیگودرز بازگشایی شد
  • اجرای طرح دختران ماه برای دختران روزه اولی در شهرضا
  • دانش‌آموزان نسیم شهری بدهی یک زندانی را پرداخت کردند
  • افتتاح خانه معلم بروجرد در کنار یک اثر تاریخی