Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@18:09:52 GMT

پس از ۴۰ سال؛ وزرای دفاع ایران و برزیل دیدار کردند+تصویر

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۷۳۷۴۳

پس از ۴۰ سال؛ وزرای دفاع ایران و برزیل دیدار کردند+تصویر

وزیر دفاع کشورمان در حاشیه نشست امنیت بین المللی مسکو با رائول پنیتو وزیر، دفاع برزیل دیدارو گفت و گو کرد. آفتاب‌‌نیوز : سردار دهقان در این دیدار با اشاره به اینکه مذاکره امروز نخستین دیدار وزیران دفاع دو کشور پس از حدود ۴۰ سال است، گفت: ظرفیت های بسیار خوب و مناسبی در حوزه های مختلف برای توسعه همکاری میان ایران و برزیل وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با تشکر از نقش سازنده برزیل در معادلات منطقه ای و جهانی و همچنین مواضع مثبت این کشور در حمایت از فعالیت های صلح آمیز برنامه هسته ای ایران، بر ضرورت بهره گیری از فرصت های همگرایی و همکاری دو کشور در بخش های مختلف تاکید کرد.
همچنین رائول پنیتو وزیر دفاع برزیل نیز با ارزشمند خواندن فرصت دیدار و مذاکره با همتای ایرانی، روابط دو کشور را تاریخی خواند و ارتقای سطح همکاری ها در تمامی زمینه ها را خواستار شد.
وزیر دفاع برزیل همچنین با تاکید بر لزوم مبارزه قاطع با اشکال مختلف پدیده تروریسم، خواهان تبادل اطلاعات و تجربیات دو کشور در این عرصه شد.
به گزارش ایسنا،دهقان علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست مسکو، با سرگئی شویگو همتای روس و شماری از دیگر همتایان خود دیدار می کند و همچنین در نشست سه جانبه وزیران دفاع ایران، روسیه و سوریه آخرین اوضاع این کشور و تقویت همگرایی ها برای مبارزه با تروریسم بررسی می کنند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس اذر قزوین در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که اتفاق عجیبی در جریان این بازی رخ داد. گل گهر که میزبانی این بازی را بر عهده داشت در نیمه اول پیراهن‌های سفید رنگ بر تن داشت اما در نیمه دوم تصمیم گرفت پیراهن دوم خود به رنگ سفید را با نقش و نگاره‌های تقریبا یاسی رنگ بر تن کند.

تا کنون از سوی ناظر بازی این دیدار که سازمان لیگ انتخاب می‌کند توضیحی ارائه نشده است تا در حساس‌ترین هفته‌های پایانی فصل جاری لیگ بیست و سوم ابهام تازه ای ایجاد شود.

شایان ذکر است ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903218

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار هیات پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • دیدار فرمانده سنتکام با وزیر دفاع مصر در سایه تنش در غزه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!