Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این آیین که در روستای آق آباد از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس برگزار شد، محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشورگفت: واگذاری 2500 فقره اسناد مالکیت که به صورت رایگان در اختیار مردم منطقه قرار می گیرد، در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و برای خدمت به مردم مناطق محروم کشور است.
وی افزود: از این تعداد، بیش از 600 فقره سند مالکیت مربوط به اراضی کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تاکید بر تداوم اهدای اسناد مالکیت به صورت رایگان به مردم مناطق محروم کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، اسناد باقیمانده اراضی از این محل در آینده به مردم به صورت رایگان واگذار می شود.
سعیدی کیا با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت خطاب به روستاییان حاضر گفت: با حضور پرشور خود در این انتخابات، علاقه مندی به نظام و دخالت در تعیین سرنوشت خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.
در این آیین، استاندار گلستان نیز با تقدیر از اقدام بنیاد مستصعفان برای واگذاری رایگان اسناد مالکیت اراضی به مردم مناطق محروم شرق گلستان، گفت: این اقدامات ناشی از عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب به مردم مناطق محروم کشور است که توسط بنیاد مستضعفان به مورد اجرا گذاشته می شود.
حسن صادقلو با تقدیر از تلاش های رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، وی را فردی ارزشی و خدوم توصیف کرد و گفت: اجرای 31 طرح مختلف در استان گلستان به بنیاد مستضعفان پیشنهاد شده است که عملیات اجرایی نیمی از ین طرح ها توسط این بنیاد آغاز شده است.
وی خاطر نشان کرد: اجرای مابقی این طرح های نیز جزو تعهدات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است و در آینده عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
در این مراسم فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و نیز امام جمعه این شهرستان در سخنانی با تشریح وضعیت شهرستان گنبدکاووس، کمک به اجرای مرکز جامع درمان سرطان در گنبدکاووس با توجه به شیوع بالای این بیماری در شهرستان ، احداث مدرسه شبانه روزی در بخش مرکزی گنبدکاووس و نیز توسعه و گسترش راه های روستایی با توجه به گستردگی جغرافیایی این شهرستان را از رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور درخواست کردند.
در این مراسم ، 14 فقره اسناد مالکیت اراضی بنیاد علوی به صورت نمادین به روستاییان حاضر در مراسم، توسط محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور و سایر مسئولان حاضر، اهدا شد.
بنابه اعلام روابط عمومی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مساحت املاکی که امروز به مردم شرق استان گلستان واگذار شد، هشت میلیون و 745 هزارو 470 متر مربع به ارزش بیش از 328 میلیارد و 311 میلیون ریال می باشد که 1876 فقره از اسناد واگذاری را اسناد مسکونی، 618 فقره اسناد واگذاری زمین‌های زراعی و 6 فقره از آنها اسناد املاک تجاری می‌باشد.
بنیاد مستضعفان در سال های 94 و 95 نیز در اجرای این طرح محرومیت زدایی و با هدف توسعه اقتصادی استان در مجموع 16 هزار و 900 فقره سند مالکیت اراضی مسکونی و زراعی به مردم مناطق محروم شهرهای مختلف استان گلستان و در بین هموطنان عزیز اهل سنت و تشیع واگذار کرده است.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 380 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در همایش استانی گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ امام که در سالن امام خامنه‌ای مصلی ارومیه برگزار شد، گفت: سهم معین شده در سال جاری برای استان، مقاوم سازی ۲۵۰۰ مسکن روستایی با همکاری ۹ بانک عامل است.

علیرضا مقدم با بیان اینکه تنها ۳۵ درصد از مساکن روستایی آذربایجان غربی مقاوم سازی شده اند افزود: این شاخص در کشور ۵۵ درصد است که بیست درصد از آن فاصله دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن علاوه بر برنامه‌هایی که در حوزه عمران آبادانی روستا‌ها و صدور اسناد مالکیت دارد مهمترین و شاخص فعالیتش در حوزه ساخت مسکن محرومین است با اشاره به همکاری مطلوب بانک‌ها با بنیاد مسکن در جهت مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان اظهار کرد: باید تلاش شود مسئله مقاوم سازی مسکن روستایی به ویژه در جنوب استان ترویج یابد چرا که مقاوم سازی در این مناطق کمتر از سایر مناطق استان باشد.

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: امسال سهمی که دولت برای استان در بخش ساخت مسکن محرومین در حوزه شهری مشخص کرده یک هزار و ۶۵۰ واحد است که بعد از تامین زمین توسط راه و شهرسازی، عملیات ساخت آن اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۵۰ واحد از این مساکن محرومین در ارومیه و مابقی در شهرستان‌های خوی، سلماس، نقده، مهاباد، میاندوآب، اشنویه و بوکان ساخته می‌شود و بسته‌های حمایتی ویژه‌ای از جمله ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی، ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۲درصد و ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات بلاعوض از حساب ۱۰۰ امام برای این منظور در نظر گرفته شده است.

مقدم تصریح کرد: تکمیل ۳۸۲ پروژه مسکن محرومین در شهرستان‌های ماکو، بازرگان، مهاباد، اشنویه و میاندوآب در حال پیگیری است که امسال شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

وی یاد آور شد: با برگزاری این همایش بطور رسمی هیأت امنای حساب ۱۰۰ امام و انجمن خیرین مسکن در استان راه‌اندازی می‌شود تا بدین صورت شاهد افزایش کمک‌رسانی به محرومین شهری و روستایی در بخش مسکن باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • ساکنان شهرک ثامن الائمه شهریار همچنان در انتظار صدور سند مالکیت مسکن مهر
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیبدار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی