Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلبوم موسیقی «یه شب قدِ پنجاه سال» با صدای امیرحسین سمیعی رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اثر، آلبوم موسیقی یادشده هشتم اردیبهشت‌ماه رونمایی می‌شود. محمدعلی بهمنی، احمد امیرخلیلی، سامیه سلیمی، نیلوفر بختیاری و امیر مرزبان سراینده ترانه‌های «یه شب قد پنجاه سال» هستند.

آهنگسازی و تنظیم قطعات هم توسط آرمان مهربان، مجید سراج و امیرحسین سمیعی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم علیرضا خورشیدفر، کریم قربانی، حسن فراهانی، پدرام فریوسفی، ناصر رحیمی، ایمان جعفری پویان، بابک ریاحی‌پور، فیروز ویسانلو، باربد بیات، میثم مروستی و همایون رحیمیان از جمله نوازندگان حاضر در این مجموعه هستند.

امیرحسین سمیعی، خواننده ارکستر سمفونیک است که تحصیلات عالی آواز را در ایران و ارمنستان سپری کرده و در آلبوم جدید خود با جمعی از چهره‌های مطرح موسیقی ایران همکاری کرده است.

سمیعی در این آلبوم به سراغ ملودی‌ها و تنظیم‌هایی خارج از فضای بازار موسیقی پاپ رفته است. به گفته این هنرمند، آلبوم او تلفیقی از فضای پاپ و کلاسیک است و رنگ‌ و بوی آثار خاطره‌انگیز دهه‌های گذشته موسیقی ایران را هم دارد.

رونمایی از این اثر با حضور عوامل آن در فرهنگسرای رسانه به آدرس خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبابرگزار خواهد شد و ورود برای عموم آزاد است.

~.~.~.~.~.~.~.~

سامان جلیلی - خواننده پاپ - دومین آلبوم رسمی خود را با نام «چه حال خوبیه» منتشر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اثر، این آلبوم از ۹ قطعه تشکیل شده است و تمام ملودی‌های آن ساخته سامان جلیلی هستند و افرادی مانند کوشان حداد، معین راهبر، هومن آزما، میثم اکبری و شجاعت شفایی قطعات آن را تنظیم کرده‌اند. امید علیجانی و شهرام جلیلی نیز ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند.

این آلبوم خردادماه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

جدیدترین آلبوم سامان جلیلی با موسیقی به‌روز ساخته شده و سه سال تولید آن طول کشیده است.

جلیلی در سال ۹۳ آلبوم «پرتگاه» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد تا پس از سال‌ها فعالیت زیرزمینی، به جرگه خواننده‌های رسمی بازار موسیقی کشور بپیوندد.

دومین آلبوم سامان جلیلی به تهیه‌کنندگی محمد قیامتی تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان

ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!