Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدرضاهاشمی چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان،افزود: دشمنان ایران اسلامی از آن جایی که نتوانسته اند با ایجاد فشارهای بیرونی، نظام اسلامی را به زانو درآورند، سعی دارند تا با ایجاد تردید در دل ملت انقلابی و تشویق آنان به پرهیز از مشارکت در این امر سیاسی، پایه های نظام و انقلاب را از درون سست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، 225 شعبه دریافت رای در سطح شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد، 47 شعبه سیار است.
هاشمی ، با تاکید بر آمادگی فرمانداری ویژه شاهرود در برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک در سطح شهر، بیان کرد: زیرساخت های نرم افزاری و امکانات لازم برای فراهم کردن بستر مناسب انتخابات الکترونیکی ایجاد شده است.
وی یادآور شد: بیش از چهار هزار تن در ایام انتخابات به صورت مستقیم با ستاد انتخابات شهرستان شاهرود همکاری می کنند.
رییس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود همچنین به نقش روابط عمومی های دستگاه های مختلف در تشویق مردم به مشارکت در انتخابات اشاره کرد وگفت: روابط عمومی ها حلقه وصل مردم و اداره ها هستند و از این راه می توان در پخش به موقع و دقیق خبرها و تنویر افکار عمومی به منظور جلوگیری از پخش شایعه ها تاثیرگذار بود.
همچنین مدیر روابط عمومی فرمانداری شاهرود در این نشست، با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تشویق مردم برای حضور گسترده در انتخابات، گفت: امروزه با استفاده از فضای مجازی می توان به راحتی پیام های مورد نیاز را به خانواده ها منتقل کرد.
عباس اعتماد افزود: ایجاد تغییرات فیزیکی در محیط های اداری در سطح شهر، متناسب با فضای انتخابات تاثیر بسیاری در افزایش شور و نشاط اجتماعی و سیاسی در این روزها دارد.
748 تن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهرود داوطلب شده و از این تعداد هفت تن انصراف داده و صلاحیت سه داوطلب دیگر، احراز نشده است. 54 تن در روستاها و 207 تن نیز در شهرها نام نویسی کرده اند.
همچنین انتخابات در سطح شهر شاهرود به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود و به این منظور 127 شعبه الکترونیکی آماده شده است.
با برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شاهرود ،275 تن به عضویت شوراهای اسلامی این شهرستان در می آیند.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس