Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@22:39:10 GMT

جشن ازدواج ۹۶ زوج دانشجوی دانشگاه کُردستان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۷۵۱۹۳

جشن ازدواج ۹۶ زوج دانشجوی دانشگاه کُردستان

جشن ازدواج دانشجویی با حضور ۹۶ زوج دانشجوی دانشگاه کردستان برگزار شد که این تعداد نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشت.

به گزارشخبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستان، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان کردستان در جشن ازدواج دانشجویی به اهمیت و جایگاه ازدواج اشاره کرد و گفت: به فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص)، هیچ امری در اسلام محبوبتر و عزیزتر از ازدواج نیست و لذاهمسرگزینی، ترسیم روشن ترین طریق سعادت و پاسخی مناسب به عالیترین نیاز فطری انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمّدعلی شیخ الاسلام، افزود: ازدواج، آرام بخشترین رابطه ها در زندگی است که در طراوت، مودّت و ایثار حاصل می شود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاههای استان کُردستان تصریح کرد: نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان کُردستان، سنّت حسنه جشن ازدواج دانشجویی را متناسب با شرایط دانشگاه برای مزدوجین در استان برگزار کرده است.

وی افزود: از مزدوجین دانشجویی در جشن ازدواج سال گذشته در دانشگاه کُردستان ، تنها یک مورد منجر به طلاق شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر

سعید موسی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

عصرایران به نقل از خبر نامه امیر کبیر در خبری نوشت: پیکر این دانشجو شامگاه ۱۳ اردیبهشت در اتاقش در کوی دانشگاه تهران پیدا شده است. روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی با تایید مرگ سعید موسی‌نژاد، درگذشت او را به خانواده و هم‌کلاسی‌هایش تسلیت گفته است.

سعید موسی‌نژاد، اهل اردبیل بود و ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در پستی در اینستاگرامش سخنان آخر خود را منتشر کرده بود. در هفته‌های گذشته خبر خودکشی و مرگ دست‌کم دو پزشک در شهرهای تهران و جاسک نیز منتشر شد.

رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در آبان ماه سال گذشته از خودکشی منجر به مرگ ۱۶ دستیار پزشکی (رزیدنت) طی یک سال خبر داده بود.

دیگر خبرها

  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاههای ایران
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا