Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، از ابتکار وزیر کشور برای برگزاری نشست صمیمی نمایندگان تمامی دستگاههای مرتبط ، برای بررسی اخرین وضعیت شرکت پدیده شاندیز و هموار کردن موانع باقیمانده، برای اغازعملیات اجرایی پروژه پدیده شاندیز، طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین‌پرست،رییس کارگروه ویژه پیگیری حل مشکلات شرکت پدیده شاندیز اضافه کرد: با پخش اولین اگهی تبلیغاتی شرکت پدیده در رسانه ملی، این پیام رسا در میهن عزیز اسلامی‌مان طنین انداز شد که با تشریک مساعی روسای قوای سه گانه ، بویژه دستورات ویژه و مؤکد ریاست جمهوری در این خصوص ، تشریک مساعی تمامی مسئولین ذیربط در قوای مجریه و قضاییه، پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تلاش اعضای ستاد تدبیر استان خراسان رضوی و هیات مدیره شرکت، تمامی موانع قانونی موجود برای فعالیت مجدد و اغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شرکت،با هدایت و نظارت مستقیم و مستمر دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، مرتفع گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هفته آینده مسئولین و نمایندگان تمامی وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و مدیران عامل بانک‌های عضو کنسرسیوم،با دعوت رسمی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور ، در سایت پروژه پدیده شاندیز حضور یافته و تمامی تصمیمات لازم را به منظور تکمیل قطعات باقیمانده از پازل توفیقات شرکت را اتخاذ خواهند کرد.

وی درپایان از ابلاغ قدرالسهم هریک از بانک‌های عضو کنسرسیوم بانکی توسط بانک مرکزی طی روزهای اخیر خبر داد و اضافه کرد: با توجه به فراهم شدن تمامی الزامات مورد نیاز برای اعطای تسهیلات ٥ هزار میلیارد ریالی مصوب و همچنین وعده امروز مدیرعامل بانک صادرات،مبنی بر پرداخت حداقل ١٠ درصد ازمبلغ مصوب کنسرسیوم در اولین فرصت و ابلاغ رسمی توافقات آخرین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در خصوص افزایش ارتفاع برج اقامتی پروژه پدیده ، از 10 طبقه به ٣٤ طبقه و احداث المان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پرونده مشکلات شرکت پدیده شاندیز، طی هفته آینده و در جلسه نمایندگان دستگاهها، برای همیشه بسته و مختومه شود و سایه شوم ناامیدی و نگرانی از فراز این شرکت برچیده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی

مسئولان وزارت صنعت و تجارت طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری دومین جلسه هماهنگی بین‌ الوزارتی کمیته اقتصادی – تجاری، صنعتی – معدنی و نفتی، با نمایندگان جمهوری اسلامی ایران خبر داده‌اند.

قدرت‌الله جمال، معاون وزارت صنعت و تجارت در این نشست گفت: اکنون افغانستان از یک کشور وارداتی به یک کشور صادراتی تبدیل شده است. مانند سایر کشورها صادرات دارد و در بسیاری از تولیدات به خودکفایی رسیده است. 

در ادامه این نشست جهت توسعه تجارت و آوردن سهولت‌های بیشتر در عرصه جلب و جذب سرمایه‌گذاری‌ها، روابط بانکی و رفع چالش‌ها در زمینه ترانزیت و صادرات و ایجاد منطقه آزاد صنعتی میان دوکشور تبادل‌نظر صورت گرفت و نمایندگان ادارات گزارش فعالیت‌های شان را نیز ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار