Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@02:20:24 GMT

چای را به جای قوری در مایکرو ویو دم کنید

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۷۷۵۷۳

آماده کردن یک فنجان چای زحمت زیاد یا هنر خاصی نمی طلبد ولی رعایت برخی نکات ارزش غذایی یک فنجان چای را افزایش می دهد.

افکارنیوز: پایگاه اینترنتی کر 2 (Care 2) که اخبار حوزۀ بهداشت را منعکس می کند، اعلام کرد: آماده کردن چای در مایکروویو برای سلامتی انسان بهتر از آماده کردن آن در قوری است.

کوان وونگ دانشمند تغذیه طبیعی در استرالیا می گوید: هر چند دوستداران چای به آماده کردن چای در مایکروویو چندان علاقه ای ندارند، ولی آماده کردن چای در مایکروویو بسیار مفیدتر از آماده کردن آن در قوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وونگ می گوید : مایکروویو حدود 80 درصد از کافئین ، تیانین ، پُلی فِنول و دیگر مواد چای قرمز یا سبز را حفظ می کند. پلی فنول یک نوع آنتی اکسیدان است که خطر ابتلاء به بیماری های عروقی ، کلسترول بالا ، فشار خون بالا و دیابت را کاهش می دهد و مادۀ تیانین نیز یک نوع اسید آمینۀ آرامش بخش است.

وونگ توصیه می کند که انسان هر روز 2 تا 3 فنجان چای قرمز یا سبز برای استفاده از مواد مفید این دو نوع چای بنوشد.

دکتر وونگ می افزود : بهتر است که آب داغ در فنجان ریخته شود سپس چای به آن اضافه شود و فنجان به مدت 30 ثانیه در مایکرویو گذاشته شود و پیش از نوشیدن به مدت یک دقیقه سرد شود که در اینصورت طعم چای خوشمزه تر نیز خواهد شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، صبح یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور «یاسر احمدوند» رئیس این دوره نمایشگاه کتاب و «علی رمضانی» سخنگوی نمایشگاه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. پس از پایان نشست، خبرنگاران از مراحل آماده سازی نمایشگاه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • تیم ملی اسکواش در مشهد برای آسیا آماده می شود
  • میز جلو مبلی وقتی هوش مصنوعی آماده کرده باشه! (عکس)
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم