Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگخبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان شرایط نامناسب اقتصادی موجود در کشور باعث شد تا رهبر انقلاب سال 89 در دیدار کارآفرینان تاکید بر واژه "اقتصاد مقاومتی" کنند به گونه ای که امروز به صراحت می توان گفت تنها راه نجات کشور عمل به فرامین رهبری مبنی بر گام نهادن در مسیر اقتصاد مقاومتی و ورود به عرصه های زود بازده اقتصادی از جمله پرورش بلدرچین، زنبور عسل، دامداری، گلخانه، شترمرغ و غیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجوی کارآفرین زاهدان در گفت وگو با خبرنگار مابا بیان اینکه پرورش بلدرچین از ضریب امنیتی بیشتری نسبت به سایر طیور برخوردار است، گفت: این پرنده زودبازده بوده و خیلی زود منجر به کسب سود می شود بگونه ای که در یک دوره 40 یا 50 روزه می‌توان نتیجه دست رنج خود را بهره برداری کرد.

وی عمل به فرامین رهبری و رسیدن به خودکفایی را انگیزه ورود به این عرصه مطرح کرد و ادامه داد: سال 94 با ورود به عرصه پرورش بلدرچین علاوه بر تامین گوشت مورد نیاز آشنایان اقدام به کسب درآمد برای خانواده کردیم.

این کارآفرین زاهدانی عدم توان در بازپرداخت اقساط را از جمله مشکلات سد راه کارآفرینان مطرح کرد و افزود: مسئولین با پرداخت تسهیلات کم بهره به کارآفرینان می توانند زمینه فعالیت را فراهم کنند چرا که بسیاری از جوانان در صورت تامین اعتبار و پرداخت تسهیلات به آنها می توانند موفقیت های زیادی را کسب کنند.

خواجوی خرید دان برای بلدرچین ها را از دیگر مشکلاتی مطرح کرد که باعث کاهش انگیزه کار در کارآفرینان می شود.
گفتنی است اقتصاد مقاومتی یکی از مباحثی است که بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته از همین رو عمل به فرامین ایشان گامی در جهت موفقیت و محقق شدن این واژه مهم است به گونه ای که زمینه خودکفایی، اشتغالزایی و امید به زندگی را در افراد جامعه زنده می کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی روحانی بعداز ظهر چهارشنبه در همایش اقتصاد اسلامی در مواجهه با چالش های اساسی اقتصاد ایران که در دانشگاه قم برگزار شد گفت: در عرصه رشد اقتصادی و همچنین کاهش آمار بیکاری وضعیت بهتری نسبت به گذشته داریم.

معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد با اشاره به شعار سال گفت: در راستای ارتقا مولفه های اقتصادی نیازمند مواردی همانند تامین انرژی لازم برای فعالیت بیشتر واحدهای تولیدی هستیم.

وی افزود: تامین، مدیریت و تخصیص نرخ ارز برای واحدهای تولیدی از جمله موضوعات مهمی است که در این عرصه از تمامی ظرفیت ها به خصوص بانک ها استفاده خواهد شد.

روحانی گفت: ثبات در برنامه ها از سیاست دولت در عرصه بهبود شرایط اقتصادی و فعالیت بخش های تولیدی است و در این راستا تلاش می شود وضع و تغییرات در دستورالعمل ها کاهش یابد.

وی همچنین بیان کرد: دولت تلاش دارد با تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار و مدیریت نرخ ارز، شرایط مطلوبی را برای بنگاه های اقتصادی فراهم آورد.

معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر لزوم برقراری تعادل میان تولید و مصرف گفت: این امر سبب خواهد شد انگیزه تولیدکنندگان برای تولید محصولات افزایش یابد و از سویی دیگر مصرف کننده ها نیز با قیمت مناسب تر بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

کد خبر 6081490

دیگر خبرها

  • درخواست روحانی شاخص قم از وزارت اقتصاد درخصوص مالیات ها
  • وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس