Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحاد ملت ها و کشورهای مسلمان امروز در نابودی و بیرون راندن داعش از سوریه و منطقه نقش محوری دارد به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، امام جمعه مسجد جامع اموی دمشق دیشب در گفت و گو با خبرنگاران در مشهدگفت: بین نیروهای ایرانی، حزب الله و سربازان سوری هیچ تفاوتی نیست و همه در یک جبهه متحد علیه داعش می جنگند و به جرات می توان گفت که ایرانی ها ، حزب الله و جبهه مقاومت امنیت و آرامش را به سوریه بر می گردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامون محمد ادیب رحمه افزود: امروز اتحاد ملت ها و کشورهای مسلمان در نابودی و بیرون راندن داعش از این سرزمین و منطقه نقش محوری دارد اما حکام عرب قابل اعتماد نیستند؛ در روبرو یک حرف می زنند و در خفا تصمیماتی بر ضد ما می گیرند که نماد آنها شاه اردن است.

او تاکید کرد: ایران نقش محوری در مبارزه با تروریسم و داعش در سوریه دارد و مایه مباهات و افتخار ملت این کشور است.

این روحانی سوری گفت: مردم ، ارتش و سربازان سوری به نیروهای ایرانی که نقشی محوری در آزادسازی شهرهای حلب، ریف و حماد داشتند، افتخار می کنند زیرا این نیروها با گذشتن از جان و مال خود در کنار نیروهای حزب الله و مقاومت در آزادسازی حلب بدون هیچ هراسی از مرگ از خود شجاعت و دلاوری های بسیاری نشان دادند و اگر آنها نبودند به اعتراف داعش حلب آزاد نمی شد.

ادیب رحمه افزود: ملت سوریه باید در کنار دوستان خود به انسجام و وحدت دست یابند تا در مقابل داعش و تفکر تکفیری و تروریستی بایستد و اگر اینگونه نشود داعش نه فقط در سوریه که در مصر ، عراق ، یمن هم به شدت رخنه و نفوذ می کند.

او با بیان این که امروز رسانه های غربی به شدت علیه ما کار می کنند و با دروغ پراکنی علیه بشار اسد می کوشند این کشور را دچار اختلاف و شورش کنند افزود: بصیرت و آگاهی درباره دشمن و توطئه های آن بخشی دیگر از ضرورت های مبارزه است.

امام جمعه مسجد اموی سوریه افزود : اکنون کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و نیز سعودی ها در راس جبهه عربی علیه مردم سوریه به صورت علنی اعلام جنگ کرده اند و در این شرایط اتحاد و انسجام ما ضرورت پیروزی و مقابله موثر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا آذریان اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است.

وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و مؤسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است.

آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنین مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است.

کد خبر 6090632

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم