Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی- رحیم عطایی پور مدیرکل فنی و حرفه ای استان گیلان به همراه هیات همراه با رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و در راستای توسعه همکاری های مشترک و برگزاری دوره های آموزشی مهارت آموزی به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، رییس هیات مدیره سازمان در این نشست با اشاره به فعالیت گسترده شرکت های دانش بنیان و صنایع های تک در این منطقه، حمایت های سازمان از راه اندازی فاز نخست کارگاه تخصصی برگزاری دوره های آموزشی سولار یا سلول های خورشیدی در شهرک صنعتی این منطقه در ماه آینده را در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در منطقه آزاد انزلی اعلام کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسرور با اشاره به حمایت های سازمان منطقه آزاد انزلی از فعالیت های آموزشی و مهارت آموزی در منطقه تصریح کرد: اشتغالزایی بدون مهارت آموزی میسر نیست و معتقدیم از آموزش فناوری های نو و انتقال تکنولوژی که کارایی های لازم را دارند باید حمایت شود چرا که در رشد بهره وری نیروی انسانی منطقه موثر هستند و در این راستا با راه اندازی مرکز آموزش و مونتاژ پرینترهای سه بعدی در مرکز ارتقاء مهارت منطقه با همکاری مشترک دو سازمان موافق هستیم .

مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان نیز در این نشست ضمن تشکر از فعالیت های آموزشی و حمایتی سازمان منطقه آزادانزلی در راستای توسعه اشتغال پایدار و حمایت از جوانان گزارشی از دوره های مشترک آموزشی برگزار شده در منطقه ارائه کرد و گفت : ۷۳ دوره مهارت آموزی با حضور ۱۰۵۴ مهارت آموز در سال ۹۵ در قالب شش کارگاه آموزشی با همکاری مشترک دو سازمان در مرکز ارتقائ مهارت شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی برگزار شده است و تعدادی از افراد آموزش دیده با بهره مندی از تسهیلات خود اشتغالی صندوق کارآفرینی امید وارد بازار کار شده اند .

رحیم عطایی پور به ظرفیت های منطقه آزاد انزلی برای میزبانی از دوره های آموزشی کشوری اشاره و حفظ محیط زیست گیلان با بهره گیری از انرژی های نو و سبز امکان پذیر دانست و افزود :در نظر داریم در تابستان امسال مسابقات تخصصی سلول های خورشیدی کشوری را با حمایت سازمان و به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار کنیم .

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش جوانان (گرگان جونیور) به میزبانی استان گلستان برگزار خواهد شد.  

این مسابقات از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا ۲۱ اردیبهشت در خانه اسکواش گرگان برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات در دو قسمت بانوان و آقایان برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • 16 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان