Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گزارش مالي سه‌ماهه‌ي اول 2017سامسونگبا کسب سود عملياتي 8.7 ميليارد دلاري براي اين کمپاني، بهترين فصل مالي را از سال 2013 رقم زد.

ماه گذشته، سامسونگ پيش‌بيني خود از عملکردش طي سه‌ماهه‌ي اول سال 2017 را منتشر کرد. براين اساس، کره‌اي‌ها انتظار داشتند در زمستان 2017، سود عملياتي 9 ميليارد دلاري کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال سامسونگ پس از انتشار گزارش مالي مربوط به سه‌ماهه‌ي اول 2017، نشان داده که پيش‌بيني‌هايش چندان نادرست نبوده است.بر اساس گزارش مالي سامسونگ، اين کمپاني موفق شده است طي سه‌ماهه‌ي منتهي به بهار، سود عملياتي 8.7 ميليارد دلاري به جيب بزند. درآمدکره‌اي‌ها نيز طي سه‌ماهه‌ي اول بيش از 44.7 ميليارد دلار ثبت شده است. سامسونگ با کسب سود عملياتي 8.7 ميليارد دلاري، رکوردشکني کرده است؛ چراکه آمار جديد، بهترين عملکرد مالي سامسونگ براي فصل زمستان در کل تاريخ کمپاني است.البته بايد به اين نکته اشاره کرد که درآمد سامسونگ موبايل، از نظر درآمدزايي در سه‌ماهه‌ي اول سال 2017 روندي نزولي داشته است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، سامسونگ به دليل کاهش فروش پرچم‌دارانش در زمستان، در بخش موبايل شاهد رکود بوده است. دليل اصلي سوددهي بالاي سامسونگ را بايد در بخش توليد پنل‌ نمايشگر و همچنين بخش توليد تراشه‌ي اين کمپاني جستجو کرد.کره‌اي‌ها اعلام کرده‌اند که عرضه‌ي تبلت‌هاي اين کمپاني کاهش يافته است، اما فروش گوشي‌هاي هوشمند سامسونگ با افزايش همراه شده؛ حال آنکه پايين بودن عرضه‌ي پرچم‌داران سامسونگ، درآمدزايي اين بخش را کاهش داده است. افزايش عرضه‌ي گوشي‌هاي هوشمند رده پايين و ميان رده را بايد دليلي خواند که در کنار رونمايي از سري گلکسي A 2017، باعث شده است سامسونگ شاهد افزايش عرضه‌ي گوشي‌هاي هوشمندش باشد. همان‌طور که اشاره کرديم، سوددهي سامسونگ با کاهش روبه‌رو شده که دليل اصلي آن، کاهش فروش گلکسي اس 7 و گلکسي اس 7 اج به‌عنوان پرچم‌داران سال 2016 اين کمپاني کره‌اي است.سامسونگ در پي آن است تا با افزايش فروش گوشي‌هاي هوشمند پرچم‌دار نسل جديد خود با نام گلکسي اس 8 و گلکسي اس 8 پلاس، عملکرد بخش عرضه‌ي گوشي‌هاي هوشمندش را بيش از پيش بهبود بخشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم

7 سال از نبرد تماشایی شاگردان زیدان و انریکه در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (63.2MB)

دیگر خبرها

  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE