Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی تا هشتم اردیبهشت امسال در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار می شود.
این جشنواره در 2 بخش اصلی مسابقه ای و غیر مسابقه ای برگزار می شود که بخش مسابقه ای جشنواره شامل قسمت های طرح کسب و کار آزاد، المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی، فن آفرینان و فرصت های سرمایه گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش طراحان کسب و کار و فن‌آفرینان این جشنواره، 665 طرح کسب و کار به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد 402 طرح از بخش طرح کسب و کار دانشجویی و 263 طرح از بخش آزاد است و 159 طرح نیز به بخش فن‌آفرینان ارسال شده است.
برگزیدگان نهایی جشنواره از میان 26 نامزد بخش فرصت های سرمایه گذاری، 14 نامزد بخش طراحان کسب و کار، 19 نامزد بخش المپیاد دانشجویی و 18 نامزد بخش فن آفرینان، انتخاب و تجلیل خواهند شد.
بخش غیر مسابقه ای جشنواره ملی شیخ بهایی نیز شامل نمایشگاه، تالارمذاکره وسمینارهای آموزشی است و امسال 90 فرصت سرمایه گذاری جهت جذب سرمایه گذار در این بخش معرفی می شود.
این فرصت های سرمایه گذاری توسط هیات های کارشناسی ارزیابی و داوری شده و اکنون آماده جذب سرمایه گذار برای ایجاد کسب و کار هستند.
پیش بینی شده است که امسال بیش از 300 سرمایه گذار برای بررسی فرصت ها و ایده های سرمایه گذاری در جشنواره شیخ بهایی شرکت کنند.
برگزاری نشست‌های انتقال تجربه نیز از رویدادهای جشنواره سیزدهم شیخ بهایی است که در این نشست‌ها تجربه های 16 کارآفرین و فن‌آفرین در سه موضوع تعامل با سرمایه گذاران، مشارکت های بین المللی و کارآفرینی اجتماعی ارائه می‌ شود.
حضور 50 دانشگاه کارآفرین و سرمایه گذار و پخش بر خط (آنلاین) نیز از دیگر برنامه های امسال جشنواره شیخ بهایی است.
جشنواره ملی شیخ بهایی از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان نخستین و تنها شهرک تحقیقاتی کشور از حدود 20 سال گذشته فعالیت خود را با ایجاد نخستین پارک فناوری و مرکز رشد فناوری کشور آغاز کرد و اکنون بیش از 480 شرکت دانش بنیان در این شهرک مستقر است.
ت/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی - انتشار دهنده : مسعود عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، این سازمان سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی را با توجه به برنامه جهانی توسعه پایدار و یافتن راه حلهای قابل اجرا در مقابل چالشهای اصلی برگزار می‌کند.

زمینه های علمی مورد پذیرش

زیست فناوری و علوم پایه پزشکی

محیط زیست

علوم پایه

فناوری های شیمیایی

صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری. مهندسی مخابرات هوش مصنوعی و فناوری کوانتوم

فناوری نانو

مهندسی مکانیک

مهندسی مکاترونیک

مهندسی هوافضا مهندسی عمران

مدیریت آب کشاورزی و منابع طبیعی. مواد، متالورژی و انرژیهای نو. هنر. مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات

معماری و شهرسازی

مهندسی برق و کامپیوتر

محورهای پژوهشی

طرح های بنیادی

طرحهای کاربردی

طرحهای نوآوری و فناوری

برای شرح مبسوط زمینه های علمی مورد پذیرش و گرایشهای مرتبط به راهنمای شرکت در سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی در سامانه جامع جشنواره های خوارزمی به نشانی https://ka.irost.org مراجعه نمایید.

سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران از تمام اساتید دانش پژوهان دانشجویان فناوران شرکتهای مستقر در پارکهای علم و فناوری مراکز، رشد شرکتهای دانش بنیان صاحبان صنایع و ... دعوت به شرکت و ارایه طرح مینماید.

متقاضیان می توانند تا پایان مهلت طرح های شاخص در بی اثر کردن تحریم‌ها ثبت نام با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.khwarizmi.ir نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع جشنواره های خوارزمی - جشنواره بین المللی خوارزمی اقدام نمایند. مهلت ثبت نام الکترونیکی و ارسال طرح به دبیرخانه از اردیبهشت ۱۴۰۳ تا پایان مرداد ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6098240

دیگر خبرها

  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • شیخ بهایی، عالمی چندبعدی بود
  • نگاه تقریبی شیخ بهایی، وجه امتیاز او به شمار می‌رفت
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد