Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@14:48:33 GMT

با این اسانس طبیعی دندان درد را درمان کنید

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۰۸۳۱

با این اسانس طبیعی دندان درد را درمان کنید

اسانس میخک، به طور موقت انتهای عصب که باعث ایجاد درد می‌شود را بی حس می‌کند. در مجله دندانپزشکی ۲۰۰۶ نوشته شده که روغن میخک درست مثل بنزوکائین برای کمک به دندان درد و درد مزمن دندان به کار می‌رود. میخک آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که می‌تواند به از بین بردن رادیکال‌های آزاد و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس سبک زندگی فردا: از میخک هزاران سال است که به عنوان دارو استفاده می‌شود، اما کاربرد آن بیشتر به عنوان یک درمان موثر برای درد دندان است. در واقع مردم قرن‌هاست که از میخک برای درمان دندان درد استفاده می‌کنند.
نحوه عملکرد اسانس میخک

اسانس میخک، به طور موقت انتهای عصب که باعث ایجاد درد می‌شود را بی حس می‌کند. در مجله دندانپزشکی ۲۰۰۶ نوشته شده که روغن میخک درست مثل بنزوکائین برای کمک به دندان درد و درد مزمن دندان به کار می‌رود. میخک آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که می‌تواند به از بین بردن رادیکال‌های آزاد و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

اسانس میخک شامل مواد مغذی مانند کلسیم، منیزیم، فسفر و پتاسیم و همچنین ویتامین‌های مختلف است. میخک همچنین یکی از بالاترین منابع منگنز را دارد. این ماده معدنی برای سوخت و ساز بدن لازم است و به کمک آن آنزیم‌ها و استخوان‌ها تقویت می‌شود.شیوه استفاده از اسانس میخک

مخلوط ۲ قطره از روغن میخک با حدود نیم قاشق چای خوری از روغن نارگیل را در یک توپ پنبه مخلوط کرده و روی دندانی که درد می‌کند نگه می‌داریم. هنگامی که درد از بین رفت پنبه را از دهان خارج می‌کنیم، زیرا ممکن است هنگام خواب پنبه وارد مجرای تنفسی شده و باعث خفگی شود.

روغن میخک همچنین برای گاز و نفخ موثر است. این روغن گاز معده را کاهش داده و برای از بین بردن سموم موثر است. همچنین ناراحتی ناشی از زخم‌های معده را تسکین می‌دهد و در برابر تهوع، سکسکه و استفراغ موثر است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن قاچاق

به گزارش صدای ایران از ایسنا،سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت
  • از استخر‌های بزاق تا وجود میلیون‌ها باکتری در دهان
  • علت اصلی سیاه شدن لثه و درمان فوری تیرگی لثه با طب سنتی
  • آموزش روز دوم، طرز تهیه مرغ خیارشوری
  • دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)
  • مشارکت دانش آموز آباده‌ای در طرح وارنیش فلوراید تراپی
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • سازمان «سیا» با دندان‌های کشیده شاهد حادثه ۱۱ سپتامبر بود
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟