Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@07:55:51 GMT

برکناری جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس از شغل خود در بوکان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۰۸۵۷

برکناری جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس از شغل خود در بوکان

یکی از جانباران و آزادگان ۸ سال دوران دفاع مقدس توسط مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بوکان از شغل سازمانی خود برکنار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مکریان،یکی از جانباران و آزادگان ۸ سال دوران دفاع مقدس توسط مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بوکان از شغل سازمانی خود برکنار شد.

ابراهیم الماسی آزاده و جانباز ۲۵ درصد فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات است که مسئولیت روابط عمومی این شبکه را در مدت بیش از ۱۵ سال به عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفته می شود این ایثارگر در کار خود بسیار موفق بوده و فرد جایگزین هیچ اطلاعاتی در مورد رشته روابط عمومی ندارد.
این در حالی است که مطابق فرامین مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاستهای کلی اولویت دادن به ایثارگران در سیاستگذاری ها، برنامه ها، قوانین و آئین نامه های کشور و نیز در تخصیص و توزیع امکانات و حمایت های دولتی و فعالیت ها در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور به روشنی بیان شده است.
انتهای پیام/ خ ت

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است