Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ویژه خانواده های نیروهای مسلح کردستان صبح امروز به مناسبت هفته سلامت و به یاد 5400 شهید استان در سد وحدت سنندج برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آفتاب دل، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در همایش پیاده روی خانوادگی که به مناسبت هفته سلامت و به یاد 5400 شهید استان کردستان در سد وحدت سنندج برگزار شد اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) فرمودند؛ ورزش همگانی یکی از ضروریات زندگی است لذا برگزاری این چنین برنامه هایی که برای سلامت جسم و روان مردم تاثیر گذار است بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سلامت برای انسان ها خصوصاً پاسدارانی که مدافع ارزش های انقلاب اسلامی هستند بسیار ضروری است و باید از لحاظ روحی و جسمی در اوج سلامت باشند و این ورزش همگانی مقدمه ای برای شروع ورزش های عمومی در طول روز باشد، زیرا جسم و روح سالم هم می تواند مدافع نظام و انقلاب باشد.


وی ادامه داد: آن چیزی که برای تمام جوامع خصوصا جامعه اسلامی ما بسیار مهم است امنیت و سلامت شهروندان است و این دو نعمت بزرگ خدادادی است که همواره از آن بهره مندیم اما متاسفانه کمتر قدر آن را میدانیم.


سردار رجبی با بیان اینکه ورزش و سلامتی مردم در زندگی بسیار ضروری و حائز اهمیت است خاطر نشان کرد: امنیت یک نعمت خدادادی است که این لطف خدا و توانمندی نیروهای مسلح و هوشمندی نیروهای سپاه بیت المقدس در کردستان است که در همه عرصه ها نسبت به رصد و مقابله با بدخواهان در همه عرصه ها اقدام می کنند و باعث امنیت مردم در جامعه و استان خواهند بود .

در پایان این همایش به 100 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.
سرهنگ جمشیدی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.
کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب