Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-04@06:29:50 GMT

تصادف مرگبار کامیون با پراید در بزرگراه آزادگان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۱۰۴۴

تصادف مرگبار کامیون با پراید در بزرگراه آزادگان


به گزارش بی‌باک نیوز، در تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو سواری، نیروهای عملیاتی ایستگاه ۸۷ بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۶:۳۲ صبح امروز خود را به بزرگراه آزادگان(مسیر غرب به شرق)، حوالی بلوار الغدیر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضا فولادی افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران دراین مورد گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نقص فنی در حاشیه بزرگراه متوقف بود که ناگهان یک دستگاه کامیون به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت عقب خودرو سواری برخورد کرد.

وی افزود: براثر شدت این برخورد، خودرو سواری به قسمت سرعت بزرگراه پرتاب شده و هر دو سرنشین این وسیله نقلیه در میان آهن پاره های اتاقک متلاشی شده ی آن، گرفتار شدند.

افسر آماده منطقه چهار عملیات درادامه تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق هر دو خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از رفع نشتی بنزین خودرو سواری، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات مشغول امدادرسانی به سرنشینان خودرو پراید شدند.

فولادی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی در زمانی کوتاه هردو سرنشین خودرو سواری شامل یک مرد ۳۰ ساله و یک زن ۳۲ ساله که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بودند را از داخل اتاقک در هم پیچیده این وسیله نقلیه خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس حضر در صحنه تصادف دادند.

گفتنی است؛ متأسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس مشخص شد زن جوان براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و مرد جوان هم به سختی مجروح شده است که مصدوم بی درنگ به وسیله خودرو آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.


منبع: میزان

-----------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه یک دستگاه خودروی پژو با ۲ دستگاه کامیون در تونل شماره ۵ محور یاسوج به بابا میدان برخورد کرد.

این حادثه منجر به آتش سوزی خودروی پژو شد.

متأسفانه در این حادثه سه نفر جان باخته و ۲ مصدوم حادثه توسط تیم‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 6096067

دیگر خبرها

  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها