Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی افشاریه پیشکسوت عرصه دوبلاژ در مورد روند دوبله مستند «جویندگان طلا» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر دوبله 24 قسمت مستند «جویندگان طلا» به پایان رسیده و دوبله 17 قسمت دیگر آن در حال انجام است.

مدیر دوبلاژ آثار ماندگار مستند سینمای جهان، تصریح کرد: سریال «جویندگان طلا» با محوریت اجتماعی و درام بوده که روایتگر ماجراهای گروهی است که به همراه خانواده‌های خود، برای یافتن طلا به قطب می‌روند و در ادامه از هم جدا می‌شوند و برای دستیابی به طلاهای بیشتر با هم به رقابت می‌پردازند و در ادامه اتفاقات غیر منتظره‌ای برای آنها رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افشاریه با اشاره به پیام مستند «جویندگان طلا» اظهار داشت: با جلو رفتن مستند «جویندگان طلا» افرادی را خواهیم دید که خودشان را از دیگر اعضا برتر می‌بینند که موجب مشکلاتی در رسیدن به هدف اصلی آنها می‌شود. به نظر من فعالیت گروهی نباید به این صورت باشد و این مورد به گونه‌ای عبرت آموز بوده؛ بطوری‌که اهمیت اتحاد اعضای گروه را به تصویر می‌کشد.

افشاریه در پایان درباره صداپیشگان این سریال گفت: جواد پزشکیان، فریدون اسماعیلی، تورج مهرتاش، مریم نشیبا، سعید مقدم‌منش، علیرضا شایگان، ناصر احمدی، امیر‌صالح کسروی، کسری کیانی، آیدین درویش‌زاده، ظفر گرایی، علی جلیلی‌باله، حسین باقری، مهرداد ارمغان، ناصر خویشتن‌دار، زهره اسدی و مژگان احمدی از صداپیشگان اصلی و نرگس شقاقی بازنویس سریال «جویندگان طلا» هستند.

گفتنی است؛ دوبله سریال «جویندگان طلا» به سرپرستی غلامعلی افشاریه هر روز در قالب 44 دقیقه در هر قسمت، از شبکه پنج سیما بر روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲

جواد فرحانی تهیه کننده سریال «افعی تهران» در گفتگو با محمدحسین امیدی مجری «استودیو هشت» در رادیو نمایش درباره سریالش که این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود، بیان کرد: این اولین سریال پیمان معادی در ایران است، چون او در خارج از کشور در سریالی بازی کرده بود که متعلق به اچ بی او بود.

به گزارش مهر، او با اشاره به ساخت فصل‌های بعدی این سریال با توجه به استقبال مخاطب بیان کرد: در پلتفرم کار کردن شرایط خود را می‌طلبد. آقای معادی هم فقط در ایران کار نمی‌کند و شاید تنها بازیگر بین المللی سینمای ایران است که همزمان که در کشور فعالیت می‌کند و تعهداتی هم در خارج از ایران دارد.

فرحانی اضافه کرد: باید شرایط را سنجید. قطعا سریال «افعی تهران» این ظرفیت را دارد تا به فصل دوم برسد، اما باید دید در شرایط کنونی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. به هر حال سریال سازی در ایران بسیار سخت شده است و ساخت فصل‌های بعدی کار‌ها باید همراه با کیفیت باشد که خاطره خوبی که از فصل اول یک کار می‌سازد بماند. در واقع جاودانه ماندن اثر مهم‌تر است.

این تهیه کننده تصریح کرد: نوعی مهندسی در این سریال وجود دارد که بتواند در هر قسمت اوج و فرودی داشته باشد و مخاطب را جذب کند مثلا می‌توان گفت قسمت هشت یکی از بهترین قسمت‌های «افعی تهران» است.

او درباره لزوم تنوع در فضای پلتفرم‌ها عنوان کرد: «افعی تهران» به نظرم جریان سریال سازی را عوض خواهد کرد. پلتفرم می‌تواند مثل یک سوپرمارکت باشد و باید تنوع داشته باشد، به نوعی یک سبد کالایی باشد که کسی که اشتراک خریداری می‌کند بتواند پروژه‌های مختلف را ببیند.

وی که تهیه کنندگی سریال «غریبه» را هم بر عهده دارد در این باره گفت: من همزمان سریالی هم در تلویزیون می‌سازم که «غریبه» نام دارد و یک عاشقانه پلیسی است که تاکنون در تلویزیون عاشقانه پلیسی ساخته نشده است.

فرحانی درباره تولید این سریال بیان کرد: کارگردانی این سریال بر عهده سروش محمدزاده است که این روز‌ها در ترکیه در حال ادامه تصویربرداری سریال هستند. «غریبه» هم خیلی کار خوبی خواهد شد و تصمیم گیری برای زمان پخش و شبکه با سیمافیلم است.

دیگر خبرها

  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین و ضد صهیونیسم جهان معرفی می‌شوند
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»