Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

فرامرز قهرمانی روز پنجشنبه با ابراز همدردی با خانواده های داغدار حادثه سیل خاطرنشان کرد: درپی وقوع این حادثه تأسف بار در استان آذربایجان شرقی، تیمی از کارشناسان این شرکت به محل حادثه اعزام و با همکاری و تعامل خوب فرمانداری های آذرشهر و عجبشیر، میزان خسارت بررسی شد.
وی با اعلام اینکه در شهرستان آذرشهر تعداد 5 دستگاه خودرو و در شهرستان عجبشیر نیز یک دستگاه خودرو وانت خسارت دیده در اثر این سیل دارای بیمه نامه شخص ثالث نزد بیمه ایران بودند، گفت: با توجه به زمان وقوع این حادثه که در ماه رجب (یکی از ماه های حرام) اتفاق افتاده، طبق قانون جدید بیمه های شخص ثالث، دیه سرنشینان خودروهای حادثه دیده، بر اساس نرخ دیه در ماه حرام یعنی 280 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قهرمانی در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا خسارت مالی خودروها نیز پرداخت می شود یا خیر، اظهارکرد: با توجه به اینکه سیل بعنوان یکی از بلایای طبیعی، عامل وقوع حادثه و خسارت وارده به خودرو ها بوده است، برای جبران خسارت مالی، دارندگان خودرو می بایست بیمه بدنه داشته باشند که طی بررسی های بعمل آمده در حادثه آذرشهر، متأسفانه از مجموع خودروهای حادثه دیده تنها یک خودرو دارای بیمه نامه بدنه بوده و خسارت مالی وارده به این خودرو در سریعترین زمان پرداخت خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: چنانچه شخصی چند نوع بیمه نامه داشته باشد از همه این بیمه نامه ها تا سقف 800 میلیون تومان که بیمه مرکزی تعیین کرده می تواند خسارت دریافت کند.
قهرمانی با اشاره به اینکه از مجموع افراد جان باخته در حادثه سیل آذربایجان شرقی تنها 2 نفر از سرنشینان خودروها در شهرستان آذرشهر دارای بیمه نامه عمر و پس انداز بودند که بیمه ایران غرامت فوت این دو عزیز از دست رفته را نیز طبق تعهدات مندرج در بیمه نامه به خانواده هایشان پرداخت خواهد کرد.
مدیر بیمه ایران در استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: 280 میلیون تومان هم بعنوان دیه به وراث جان باخته های این حادثه پرداخت می شود.
قهرمانی در ادامه گفت: در صورتی که بقیه جان باختگان این حادثه در روستای چنار شهرستان عجبشیر و آذرشهر دارای بیمه نامه حوادث یا بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری یا به عبارت بهتر بیمه زندگی بودند، غرامت فوت در اثر حادثه نیز به وراث آنان تعلق می گرفت.
وی اظهارکرد: این گونه حوادث لزوم بهره مندی بیشتر مردم از پوشش های مختلف بیمه ای، به خصوص بیمه زندگی، بیمه حوادث و بیمه آتش سوزی را بیش از پیش مشخص می کند.
قهرمانی اعلام کرد: این شرکت، به منظور کاهش آلام خانواده های داغدیده این حادثه با همکاری فرمانداران شهرستان های آذرشهر و عجبشیر تمامی امور مربوط به تشکیل و تکمیل پرونده و نیز پرداخت خسارت را در محل فرمانداری این شهرستان ها و بلافاصله پس از دریافت گزارش های لازم از مراجع ذیربط انجام خواهد داد.
وی در پایان یک بار دیگر از مردم خواست به مقوله بیمه به چشم هزینه نگاه نکنند، بلکه بیمه و به ویژه بیمه زندگی را پشتوانه و دلگرمی خود در آینده و در زمان حادثه تلقی کرده و از پوشش های مختلف بیمه ای استفاده کنند.
حادثه سیل روز 25 فروردین در آذربایجان شرقی موجب خسارت دیدن زیرساخت های خدماتی، اراضی زراعی و باغی و همچنین جان باختن 43 تن شد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: ۷۲۵ نقطه حادثه خیز کشور و ۱۰ نقطه در این استان رفع شده و ۱۰ نقطه دیگر نیز امسال در دستورکار قرار گرفت.

مهرداد بذرپاش، عصر جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در پایان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی،  با بیان اینکه پیشرفت خوبی را در پروژه کنارگذر ایلخچی شاهد هستیم، گفت: محورهای مواصلاتی، آزادراه تبریز-زنجان مشکل جدی دارد و سرمایه گذار شریک این پروژه برای رفع مشکلات ورود نمی‌کرد که در این راستا تصمیم گرفتیم خودمان وارد شویم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مسکن، بخش قابل توجهی زمین تامین شده و شهرهای مرند و مراغه که کمبود زمین دارند با توافق از طریق ماده ۱۰ قانون جهش تولید حل می‌شوند. تاکید شده که هرجا نیاز به الحاق محدوده شهری باشد صورت گیرد. 

وی با اشاره به اینکه اضافه شدن هزار و ۴۰۰ هکتار زمین روستاییبا به طرح نهضت ملی مسکن باعث رشد قابل توجه این طرح شده است، ادامه داد: منتظر خبرهای خوبی در ماه‌های آتی هستیم.

بذرپاش از تخصیص هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های راه‌های استان در سفر امروز خود خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه با تزریق مالی از طریق ماده ۵۶ و ردیف بودجه و قیر رایگان تقویت خواهد شد.

وی بیان اینکه یک رام قطار به مسیر خاوران تهران اضافه می‌شود، اذعان کرد: محور مراغه-هشترود در مراحل پایانی قرار دارد و در عرض چند ماه آینده آماده افتتاح می‌شود. باند رفت محور تبریز_صوفیان سریعتر به اتمام رسیده و باند برگشت تا هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی از تمدید تخفیف ۵۰ درصدی در عوارضی آزادراه تبریز_سهند تا پایان سالجاری خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید